  • Data: 2018-01-29 12:32:40
    Temat: Re: malejąca jasność LED
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello HF5BS,

    Monday, January 29, 2018, 2:52:16 AM, you wrote:

    > Ale jednak to przeraźliwie fioletowe światło, czego często na pierwszy rzut
    > oka nie widać, bo się kryje w barwie, dopiero przyjrzenie się samemu
    > światłu, czy oświetlanym obiektom...

    Jakie fioletowe? To nie te czasy. Teraz LEDy dają zharmonizowane,
    ciepłe światło. Temperatura barwowa dla Philipsa to 2700K -
    nieodróżnialne na pierwszy rzut oka od zwykłych halogenów.
    Biedronkowe 5W mają 3000K i tu widać minimalną różnicę.

    > Bo i ja chcę wymienić całkiem (na razie "dogorywają" świetlówki), ale nie
    > chcę, aby mi trupem świeciło (nie, nie rozbraja mnie to, po prostu wrażenie
    > jest głupie).

    To nie kupuj neutralnych (4000K) czy zimnych (5000+K) ale ciepłe
    (2400-3000K) - o ile odpowiada Ci światło zbliżone do halogenów.

    Ja nie mam pojęcia, o czym mówisz :(

    --
    Best regards,
    RoMan