  • Data: 2009-09-10 07:18:03
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę
    Od: jeszua <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Wrz, 23:03, "tomek" <t...@v...pl> wrote:
    > Przepros grzecznie, ze poniosly Cie nerwy i moze na tym sie skonczy i naucz
    > sie jezdzic tak aby dawac jak najmniej okazji do bycia wyprzedzanym za
    > blisko. Oczywiscie zawsze mozesz isc w zaparte, ze to nie Ty waliles w jej
    > lusterko ale ona lusterkiem w Ciebie ale do tego trzeba jaj i lekko
    > mendowatego usposobienia.

    ad. przeproszenia: chyba nie bylbym sklonny... od kilku dni po miescie
    kierowcy maja wscieklizne z racji wrzesniowych korkow, palma odwala i
    kilku dziennie wyprzedza/ usiluje wyprzedzac np. mnie "na zyletke".
    ciekawe, ze skuter wzbudza znacznie wiecej agresji od duzego
    motocykla; debile (i debilki, w rownej liczbie) wyraznie odreagowuja
    korkowe zaparcia metoda "dorwac malego". przyjecie winy chyba tylko
    utwierdzi taka pi..e w przekonaniu, ze to ona miala racje - i nastepna
    ofiara wymuszenia przez nia pierwszenstwa moze pisac ze szpitala :/
    ad. dawania okazji: nie trzeba, nadpobudliwy kretyn znajdzie ja nawet
    w miejscu gdzie nikt by sie jej nie spodziewal

    coz, porady byly - wybor nalezy do ofiary wymuszenia
    --
    jeszua
    ck krakoff