  • Data: 2009-09-10 08:55:53
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Marcin" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:h88tg0$9d0$1@inews.gazeta.pl...
    > dziś miałem małe spięcie na drodze
    > dwa razy byłem wyprzedzany "na żyletki" przez ten sam samochód z czego
    > drugi
    > raz z totalnym zajechaniem drogi i złośliwym hamowaniem tuż przede mną
    > włosy mi stanęły dęba, potem nie wytrzymałem podjeżdżam do baby a ona
    > udaje że
    > mnie nie widzi... trzasnąłem w lusterko raczej machnięciem ręki niż
    > specjalnie
    > i nie widziałem żeby coś się stało i pojechałem a tu wieczorem przyjeżdża
    > policja z wezwaniem bo jest uszkodzenie mienia....
> [...]

    Bez watpienia wredna suka ma nadprzecietne mozliwosci motywowania. Bez tego
    polucjanci wyslaliby ja spokojniutko na drzewo. Z pewnoscia jednak Twoj gest
    nie byl spowodowany zamiarem uszkodzenia mienia lecz WYLACZNIE proba/checia
    zwrocenia uwagi na bardzo niebezpieczne zachowanie kierowcy pojazdu wobec
    Ciebie. Ze wzgledu na koleiny/slaba jakosc nawierzchni w miejscu zajscia
    nastapila chwilowa utrata rownowagi co poskutkowalo niezamierzonym ruchem
    ciala powodujacym przestawienie lusterka w pojezdzie. Odjechales z miejsca
    zdarzenia w przeswiadczeniu ze Twoja proba zwrocenia na siebie uwagi zostala
    zignorowana. Jako ze lusterka pojazdow samochodowych sa skladane nie miales
    swiadomosci ze przestawiajac cokolwiek uszkodziles. Jesli tak sie stalo to
    przepraszasz i chetnie podasz dane swoje i ubezpieczyciela celem
    zrekompensowania straty na pojezdzie.
    Zycze powodzenia, spokoj przede wszystkim. Przegra ten kogo poniosa emocje.

    PeeS Odwaznych kobiet sukcesu za kierownica obawiam sie bardziej niz
    zaspanych "tirowcow" i kapelusznikow razem wzietych. Sa najbardziej
    bezwzglednym gatunkiem uczestniczacym w ruchu drogowym.

    weFAQ&v=qvj