  • Data: 2009-09-10 14:04:10
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę CD
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote in message
    news:h8b151$6jg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Zawsze mozna zadac swiadkowi na rozprawie (jesli dojdzie do rozprawy)
    > jakies pytanie o szczegoly (kolor motocykla, kolor kasku cokolwiek o czym
    > babsztyl zapomnial "swiadkowi" powiedziec) i wtedy sie moze okazac, ze
    > swiadek to lipa i albo go tam wcale nie bylo, albo slepy jest albo nic nie
    > widzial bo nie.
    >
    > Powodzenia i nie daj sie

    Swietny pomysl, uswiadomil mi tez natychmiast fakt ze zdarzaja sie
    uczestnicy zdarzenia kompletnie nie nadajacy sie do roli swiadka: daltonista
    nie jestem jednak kompletnie nie przywiazuje wagi do detali, w tym np
    kolorow.
    Pozostaje tez miec nadzieje ze Internet nie dotarl pod strzeche
    niebezpiecznej niewiasty lub nie zadala sobie ona trudu poszukania tu
    reperkusji wydarzenia. Jesli zadala to wlasnie pomagamy jej porzadnie sie
    przygotowac...

    weFAQ&v=qvj