  • Data: 2009-09-10 07:16:03
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę
    Od: " Bartek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dziś miałem małe spięcie na drodze
    > dwa razy byłem wyprzedzany "na żyletki" przez ten sam samochód z czego drugi
    > raz z totalnym zajechaniem drogi i złośliwym hamowaniem tuż przede mną
    > włosy mi stanęły dęba, potem nie wytrzymałem podjeżdżam do baby a ona udaje
    że
    > mnie nie widzi... trzasnąłem w lusterko raczej machnięciem ręki niż
    specjalnie
    > i nie widziałem żeby coś się stało i pojechałem a tu wieczorem przyjeżdża
    > policja z wezwaniem bo jest uszkodzenie mienia....
> [...]

    Hmmm...

    1. Uwazaj. Nie wiem jakie miasto, ale szybkosc dzialania organow scigania
    wskazuje, ze potencjalny przeciwnik procesowy moze byc "ustosunkowany".
    2. Sprawa wyladuje na WRD. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze w takich
    sytuacjach najlepiej mowic prawde. Potencjalne konsewkwencje za popelnieony
    czyn sa niczym z konsekwencjami udowodnienia matactwa czy krzyporzysiestwa.
    3. Zeznaj prawde od poczatku szczegolowo i barwnie opisujac "czyn" kierowczyni
    puszki. Opisz malowniczo stan Twojego najwyzszego wzburzenia polaczonego z
    adrenalina i wielkim stresem bo juz sie widziales w rowie, na latarni, wbitym
    w tyl samochodu. Smierc przeleciala Ci przed oczami. Usilowales Pani zadac
    pytanie na swiatlach co jej zrobiles ze chciala cie zabic. Nie reagowala na
    twoje slowa, wiec chciales jej zwrocic uwage machaniem reki ale nogi Ci drzaly
    i widocznie musiales sie "gibnac" i uderzyc w lusterko dlonia podczas
    machania. Oczywiscie przynajesz sie ze tak moglo byc. Stres spowodowany jej
    zachowaniem na drodze troche ograniczyl Twoja poczytalnosc. Proponujesz ze
    naprawa/wymiana lusterka pojdzie z twojego OC. Ale, tu po za protokolem,
    pytasz sie czy ta pani tez dostanie mandat za swoja jazde.
    4. To tyle.

    B.