  • Data: 2009-09-06 13:16:51
    Temat: Re: małe spięcie... prośba o poradę CD
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:h8b10r$qse$1@news.onet.pl...
    > Elou!
    > "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote in message

    Tak jak koledzy podpowiadają, ja tak załatwiłem "świadka" w sprawie o
    stłuczkę autami. Sprawa o tyle trudna że laska siedziała w tym aucie, jednak
    z tyłu i nie mogła niczego widzieć. Dziewczyna mówiła wszystko co
    powiedziała jej babcia, gorzej było ze mną - miałem zestawy pytań o których
    nie miała pojęcia. Skóńczyło się tak że dziewczyna po x pytaniach rozpłakała
    się z nerwów (aż mi jej było szkoda) a babka miała za wszystko nieźle
    przerąbane. Ja dostałem odszkodowanie z OC.