  • 41. Data: 2010-05-20 22:15:33
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 20 May 2010 22:07:27 +0200, Jurand <j...@i...pl>
    wrote:

    > A musi być tyłopęd? ;)

    Tak. Ośki są smutne.

    r.
    _____________

  • 42. Data: 2010-05-20 22:24:32
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Tak. Ośki są smutne.

    Jako auta rodzinne? Niekoniecznie.

    Jurand.

  • 43. Data: 2010-05-20 22:42:33
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 20 May 2010 22:24:32 +0200, Jurand <j...@i...pl>
    wrote:

    > Jako auta rodzinne? Niekoniecznie.

    Jak już tak mi się rzuci na dekiel, to sobie kupię vana. To co
    mogę jeszcze mieć w tej klasie prócz E36/E46, co by nie było
    (nie)porywające jak IS200, nieosiągalne jak IS300 z manualem,
    niekojarzone z taksówkarzem/badylarzem jak W202/W203? Bo chyba
    mi zostają auta zza dużej kałuży...

    r.
    _____________

  • 44. Data: 2010-05-20 22:59:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-05-20 11:56, Jurand pisze:

    > Powiem Ci tak - jeśli naprawdę nie musisz mieć TDS-a to sobie daruj ten
    > silnik. Nawet najlepszy na świecie majster nie przewidzi, kiedy głowica
    > tego silnika powie "a pieprzyć pracę w takich warunkach, pęknę sobie".

    BYZYDURAAAA !

    6008

  • 45. Data: 2010-05-20 23:42:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > (nie)porywające jak IS200, nieosiągalne jak IS300 z manualem,
    > niekojarzone z taksówkarzem/badylarzem jak W202/W203? Bo chyba

    MX-5? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 46. Data: 2010-05-21 00:09:14
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 20 May 2010 23:42:16 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > MX-5? :>

    Jest mocno sezonowa, silniki nie powalają mocą, a na dodatek
    została skrojona pod małego, żółtego człowieka, a bagażnik pod
    torbę z kijami golfowymi.`W tej klasie wolę Z3 shooting brake.
    Szkoda tylko, że osiągają tak chore ceny...

    r.
    _____________

  • 47. Data: 2010-05-21 00:09:38
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

  • 48. Data: 2010-05-21 06:28:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Żadna legenda.

    Legenda.

    > Oj chłopaku, gdybyś Ty wiedział, ile ja już BMW przepuściłem przez ręce,
    > to byś takich głupot nie pisał.

    Jako handlarz pewnie nie jedna :P
    Kup moze cos dla siebie i nie zloma :>

    > Nie, dyfer tylny nie ma prawa w BMW ani wyć, ani cieknąć, ani się
    > rozlecieć. To w końcu BMW.

    No nie ma prawa.
    Po 15 latach robilem pierwsza wymiane oleju i wyobraz sobie ze olej
    wygladal jak swiezo zalany, wyciekow brak, wszystko dziala jak nalezy.

    > 16-letnie gumowe poduszki... Panie, guma z NASA, nie parcieje.

    Jak widac po 16 latach jeszcze nie.

    > Są, można powiedzieć, standartowe, jak na samochód z tego okresu. Ani
    > szczególnie niskie, ani szczególnie wysokie, z kilkoma pułapkami.

    Sa normalne i nawet nizsze niz u konkurencji.
    Pulapek nie stwierdzam.

    > Nooo, w BMW.

    LOL, Tobie sie duzy fiat z BMW myli.

    > Wiem, trzeba znaleźć nie wrak.

    Trudno wymagac od handlarza zeby znalazl nie najatanszy egzemplarz,
    troche go jeszcze dopiescil i sprzedal jeszcze drozej (tak wiem, ze to
    nierealne) :P
    Nigdy nie wpadles na to, ze tutaj lezy Twoj problem z samochodami?

    > Jakbym miał jakiś pod ręką...

    Alez masz :P
    I to jeszcze grosze musial kosztowac :>

    > Mówimy o E36 tak? No to porównuję do tego, co można kupić za te
    > pieniądze...

    No to podaj przyklad co innego lepszego kupisz za te pieniadze :>

    > Ciasne, ten sam temat silników - diesel do dupy, benzynowce 2.8 jedyny
    > sensowny...

    Ciasne bo to maly samochod... wow, ze nikt na to nie potrafi wpasc :P
    Diesle sa bardzo dobre, a ze nie sa juz nowki sztuki to inna sprawa.
    I nie wciskaj kitu o pekajacych glowicach czy innych bzdetach bo to
    gowno prawda.

    --
    Karolek

  • 49. Data: 2010-05-21 07:21:13
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Legenda.

    O tak, zapomniałem. Za siedmioma górami, za siedmioma lasami mieszkał sobie
    w małym blokowisku młody dresiarz, który całymi nocami marzył o BMW. W
    sennych wizjach kręcił nią bączki na parkingu pod Tesco i jeździł z
    wywalonym za okno łokciem. Ale niestety posadzili go za napad na kiosk RUCHu
    na 7 lat.

    > Jako handlarz pewnie nie jedna :P
    > Kup moze cos dla siebie i nie zloma :>

    Widzę, że argumentacja słabnie ;)

    > No nie ma prawa.
    > Po 15 latach robilem pierwsza wymiane oleju i wyobraz sobie ze olej
    > wygladal jak swiezo zalany, wyciekow brak, wszystko dziala jak nalezy.

    A skąd wiesz, że Ty robiłeś pierwszą wymianę? :)

    > Jak widac po 16 latach jeszcze nie.

    Skąd, no bo to przecież BMW. I pewnie też masz 100% wiedzę, że one były tam
    oryginalne od nowości.

    > Sa normalne i nawet nizsze niz u konkurencji.
    > Pulapek nie stwierdzam.

    Pojeździsz innymi samochodami - zobaczysz sam.

    > LOL, Tobie sie duzy fiat z BMW myli.

    Nie. O ile E30 jest jeszcze całkiem fajnym, bo lekkim samochodem, to E36...
    sorki, nie ma szału.

    > Trudno wymagac od handlarza zeby znalazl nie najatanszy egzemplarz, troche
    > go jeszcze dopiescil i sprzedal jeszcze drozej (tak wiem, ze to nierealne)
    > :P

    Nigdy nie mam najtańszych egzemplarzy. Poza tym kto Ci powiedział, że
    wszystkie samochody były moją własnością? Ty kolegów nie masz? ;)

    > Nigdy nie wpadles na to, ze tutaj lezy Twoj problem z samochodami?

    Nie, bo on tutaj nie leży. Rozumiem, że nadepnąłem na odcisk?

    > No to podaj przyklad co innego lepszego kupisz za te pieniadze :>

    Najpierw określ model tej E36 i cenę, jaką trzeba zapłacić za ŁADNY
    egzemplarz.

    > Ciasne bo to maly samochod... wow, ze nikt na to nie potrafi wpasc :P

    Piątka nie jest mała - przynajmniej z zewnątrz.

    > Diesle sa bardzo dobre, a ze nie sa juz nowki sztuki to inna sprawa.
    > I nie wciskaj kitu o pekajacych glowicach czy innych bzdetach bo to gowno
    > prawda.

    Oczywiście, nigdy nigdy nie miał problemu z TDS-em. W ogóle to jakieś
    wiejskie legendy są, pisane przez starców, mieszkających na trudno
    dostępnych zboczach gór.

    Jurand.

  • 50. Data: 2010-05-21 07:25:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > BYZYDURAAAA !

    Nie byzyduraaa, jak tutaj łaskawie byłeś nam w stanie opisać problem, tylko
    normalny problem konstrukcyjny długich aluminiowych głowic. Ten sam problem
    występuje np. w Nissanie Patrolu, bo konstrukcja jest podobna. JEŻELI nigdy
    nikt nie przegrzał tego silnika (co akurat nie jest problemem, bo wystarczy
    trochę "zapomnieć", jak prawidłowo powinna pracować wiskoza wiatraka na
    chłodnicy), to zrobisz i 400 tysięcy bez dotykania głowicy. ALE wystarczy
    raz przekroczyć temperaturę dopuszczalną i doprowadzić do zagotowania wody,
    a na koniec zalać wszystko na szybko zimnym płynem chłodzącym i masz
    początek problemów. Problemy te kończą się po wydaniu c.a. 2000 PLN na
    zrobienie tej głowicy tak, żeby przepracowała kolejne 200 tysięcy,
    aczkolwiek to i tak jest pic na wodę, bo najlepiej byłoby włożyć zupełnie
    nową głowicę.

    100 razy lepszym wyborem jest kupno A6 z silnikiem 1.9 TDI, albo starym 2.5
    TDI (5-cylindrowym). Nie dość, że samochód zauważalnie większy wewnątrz, to
    jeszcze silniki biją na głowę zarówno trwałością, jak i ekonomiką tego
    całego TDS-a.

    Jurand.