-
41. Data: 2010-05-20 22:15:33
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Thu, 20 May 2010 22:07:27 +0200, Jurand <j...@i...pl>
wrote:
>> To co można, z tyłopędów, z sensownym zawieszeniem?
>
> A musi być tyłopęd? ;)
Tak. Ośki są smutne.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
42. Data: 2010-05-20 22:24:32
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
news:slrnhvb635.rep.rekin@drapak.wkurw.org...
> On Thu, 20 May 2010 22:07:27 +0200, Jurand <j...@i...pl>
> wrote:
>
>>> To co można, z tyłopędów, z sensownym zawieszeniem?
>>
>> A musi być tyłopęd? ;)
>
> Tak. Ośki są smutne.
Jako auta rodzinne? Niekoniecznie.
Jurand.
-
43. Data: 2010-05-20 22:42:33
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Thu, 20 May 2010 22:24:32 +0200, Jurand <j...@i...pl>
wrote:
>> Tak. Ośki są smutne.
>
> Jako auta rodzinne? Niekoniecznie.
Jak już tak mi się rzuci na dekiel, to sobie kupię vana. To co
mogę jeszcze mieć w tej klasie prócz E36/E46, co by nie było
(nie)porywające jak IS200, nieosiągalne jak IS300 z manualem,
niekojarzone z taksówkarzem/badylarzem jak W202/W203? Bo chyba
mi zostają auta zza dużej kałuży...
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
44. Data: 2010-05-20 22:59:50
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2010-05-20 11:56, Jurand pisze:
> Powiem Ci tak - jeśli naprawdę nie musisz mieć TDS-a to sobie daruj ten
> silnik. Nawet najlepszy na świecie majster nie przewidzi, kiedy głowica
> tego silnika powie "a pieprzyć pracę w takich warunkach, pęknę sobie".
BYZYDURAAAA !
--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=535
6008
-
45. Data: 2010-05-20 23:42:16
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Robert Rędziak pisze:
> On Thu, 20 May 2010 22:24:32 +0200, Jurand <j...@i...pl>
> wrote:
>
>>> Tak. Ośki są smutne.
>> Jako auta rodzinne? Niekoniecznie.
>
> Jak już tak mi się rzuci na dekiel, to sobie kupię vana. To co
> mogę jeszcze mieć w tej klasie prócz E36/E46, co by nie było
> (nie)porywające jak IS200, nieosiągalne jak IS300 z manualem,
> niekojarzone z taksówkarzem/badylarzem jak W202/W203? Bo chyba
> mi zostają auta zza dużej kałuży...
MX-5? :>
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
46. Data: 2010-05-21 00:09:14
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Thu, 20 May 2010 23:42:16 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<e...@3...lp> wrote:
>> Jak już tak mi się rzuci na dekiel, to sobie kupię vana. To co
>> mogę jeszcze mieć w tej klasie prócz E36/E46, co by nie było
>> (nie)porywające jak IS200, nieosiągalne jak IS300 z manualem,
>> niekojarzone z taksówkarzem/badylarzem jak W202/W203? Bo chyba
>> mi zostają auta zza dużej kałuży...
>
> MX-5? :>
Jest mocno sezonowa, silniki nie powalają mocą, a na dodatek
została skrojona pod małego, żółtego człowieka, a bagażnik pod
torbę z kijami golfowymi.`W tej klasie wolę Z3 shooting brake.
Szkoda tylko, że osiągają tak chore ceny...
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
47. Data: 2010-05-21 00:09:38
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Thu, 20 May 2010 23:42:16 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<e...@3...lp> wrote:
>> Jak już tak mi się rzuci na dekiel, to sobie kupię vana. To co
>> mogę jeszcze mieć w tej klasie prócz E36/E46, co by nie było
>> (nie)porywające jak IS200, nieosiągalne jak IS300 z manualem,
>> niekojarzone z taksówkarzem/badylarzem jak W202/W203? Bo chyba
>> mi zostają auta zza dużej kałuży...
>
> MX-5? :>
Jest mocno sezonowa, silniki nie powalają mocą, a na dodatek
została skrojona pod małego, żółtego człowieka, a bagażnik pod
torbę z kijami golfowymi.`W tej klasie wolę Z3 shooting brake.
Szkoda tylko że osiągają tak chore ceny...
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
48. Data: 2010-05-21 06:28:34
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: Karolek <d...@o...pl>
Jurand pisze:
>>> Na pewno "na start" trzeba zapłacić za markę.
>>
>> Gdzie?
>> Kolejna legenda.
>
> Żadna legenda.
>
Legenda.
>> LOL.
>> Kup moze kiedys BMW i sprawdz.
>
> Oj chłopaku, gdybyś Ty wiedział, ile ja już BMW przepuściłem przez ręce,
> to byś takich głupot nie pisał.
Jako handlarz pewnie nie jedna :P
Kup moze cos dla siebie i nie zloma :>
>> Eee?
>> To nie duzy fiat :P
>
> Nie, dyfer tylny nie ma prawa w BMW ani wyć, ani cieknąć, ani się
> rozlecieć. To w końcu BMW.
>
No nie ma prawa.
Po 15 latach robilem pierwsza wymiane oleju i wyobraz sobie ze olej
wygladal jak swiezo zalany, wyciekow brak, wszystko dziala jak nalezy.
>> Kolejne bzdety.
>> U mnie maja jakos 16 lat i wymiany nie wymagaja.
>
> 16-letnie gumowe poduszki... Panie, guma z NASA, nie parcieje.
>
Jak widac po 16 latach jeszcze nie.
>> Ceny czesci wbrew legendom nie sa wygorowane.
>
> Są, można powiedzieć, standartowe, jak na samochód z tego okresu. Ani
> szczególnie niskie, ani szczególnie wysokie, z kilkoma pułapkami.
>
Sa normalne i nawet nizsze niz u konkurencji.
Pulapek nie stwierdzam.
>>> ogólne problemy z trakcją,
>>
>> ? W BMW? :>
>
> Nooo, w BMW.
>
LOL, Tobie sie duzy fiat z BMW myli.
>> Nie wiesz, ze wrakow sie nie kupuje?
>
> Wiem, trzeba znaleźć nie wrak.
>
Trudno wymagac od handlarza zeby znalazl nie najatanszy egzemplarz,
troche go jeszcze dopiescil i sprzedal jeszcze drozej (tak wiem, ze to
nierealne) :P
Nigdy nie wpadles na to, ze tutaj lezy Twoj problem z samochodami?
>> Taa.
>> Ty to pewnie statkiem kosmicznym sie poruszasz :P
>
> Jakbym miał jakiś pod ręką...
>
Alez masz :P
I to jeszcze grosze musial kosztowac :>
>> A co, konkurencja sie zmienila?
>> Bo mi sie wydaje, ze konkurencja ciagle jest ta sama i tez o 10 lat
>> starsza :P
>> No chyba ze Ty 15 letni samochod porownujesz z 5 letnim.
>
> Mówimy o E36 tak? No to porównuję do tego, co można kupić za te
> pieniądze...
>
No to podaj przyklad co innego lepszego kupisz za te pieniadze :>
>> Zgadzam sie, E36 jest trudno znalezc bez powypadkowej przeszlosci.
>> Dlatego polecam piatki.
>
> Ciasne, ten sam temat silników - diesel do dupy, benzynowce 2.8 jedyny
> sensowny...
Ciasne bo to maly samochod... wow, ze nikt na to nie potrafi wpasc :P
Diesle sa bardzo dobre, a ze nie sa juz nowki sztuki to inna sprawa.
I nie wciskaj kitu o pekajacych glowicach czy innych bzdetach bo to
gowno prawda.
--
Karolek
-
49. Data: 2010-05-21 07:21:13
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ht529j$l54$1@news.mm.pl...
>>> Gdzie?
>>> Kolejna legenda.
>>
>> Żadna legenda.
>>
>
> Legenda.
O tak, zapomniałem. Za siedmioma górami, za siedmioma lasami mieszkał sobie
w małym blokowisku młody dresiarz, który całymi nocami marzył o BMW. W
sennych wizjach kręcił nią bączki na parkingu pod Tesco i jeździł z
wywalonym za okno łokciem. Ale niestety posadzili go za napad na kiosk RUCHu
na 7 lat.
>>> LOL.
>>> Kup moze kiedys BMW i sprawdz.
>>
>> Oj chłopaku, gdybyś Ty wiedział, ile ja już BMW przepuściłem przez ręce,
>> to byś takich głupot nie pisał.
>
> Jako handlarz pewnie nie jedna :P
> Kup moze cos dla siebie i nie zloma :>
Widzę, że argumentacja słabnie ;)
>>> Eee?
>>> To nie duzy fiat :P
>>
>> Nie, dyfer tylny nie ma prawa w BMW ani wyć, ani cieknąć, ani się
>> rozlecieć. To w końcu BMW.
>>
>
> No nie ma prawa.
> Po 15 latach robilem pierwsza wymiane oleju i wyobraz sobie ze olej
> wygladal jak swiezo zalany, wyciekow brak, wszystko dziala jak nalezy.
A skąd wiesz, że Ty robiłeś pierwszą wymianę? :)
>>> Kolejne bzdety.
>>> U mnie maja jakos 16 lat i wymiany nie wymagaja.
>>
>> 16-letnie gumowe poduszki... Panie, guma z NASA, nie parcieje.
>>
>
> Jak widac po 16 latach jeszcze nie.
Skąd, no bo to przecież BMW. I pewnie też masz 100% wiedzę, że one były tam
oryginalne od nowości.
>>> Ceny czesci wbrew legendom nie sa wygorowane.
>>
>> Są, można powiedzieć, standartowe, jak na samochód z tego okresu. Ani
>> szczególnie niskie, ani szczególnie wysokie, z kilkoma pułapkami.
>>
>
> Sa normalne i nawet nizsze niz u konkurencji.
> Pulapek nie stwierdzam.
Pojeździsz innymi samochodami - zobaczysz sam.
>>>> ogólne problemy z trakcją,
>>>
>>> ? W BMW? :>
>>
>> Nooo, w BMW.
>>
>
> LOL, Tobie sie duzy fiat z BMW myli.
Nie. O ile E30 jest jeszcze całkiem fajnym, bo lekkim samochodem, to E36...
sorki, nie ma szału.
>>> Nie wiesz, ze wrakow sie nie kupuje?
>>
>> Wiem, trzeba znaleźć nie wrak.
>>
>
> Trudno wymagac od handlarza zeby znalazl nie najatanszy egzemplarz, troche
> go jeszcze dopiescil i sprzedal jeszcze drozej (tak wiem, ze to nierealne)
> :P
Nigdy nie mam najtańszych egzemplarzy. Poza tym kto Ci powiedział, że
wszystkie samochody były moją własnością? Ty kolegów nie masz? ;)
> Nigdy nie wpadles na to, ze tutaj lezy Twoj problem z samochodami?
Nie, bo on tutaj nie leży. Rozumiem, że nadepnąłem na odcisk?
>>> A co, konkurencja sie zmienila?
>>> Bo mi sie wydaje, ze konkurencja ciagle jest ta sama i tez o 10 lat
>>> starsza :P
>>> No chyba ze Ty 15 letni samochod porownujesz z 5 letnim.
>>
>> Mówimy o E36 tak? No to porównuję do tego, co można kupić za te
>> pieniądze...
>>
>
> No to podaj przyklad co innego lepszego kupisz za te pieniadze :>
Najpierw określ model tej E36 i cenę, jaką trzeba zapłacić za ŁADNY
egzemplarz.
>>> Zgadzam sie, E36 jest trudno znalezc bez powypadkowej przeszlosci.
>>> Dlatego polecam piatki.
>>
>> Ciasne, ten sam temat silników - diesel do dupy, benzynowce 2.8 jedyny
>> sensowny...
>
> Ciasne bo to maly samochod... wow, ze nikt na to nie potrafi wpasc :P
Piątka nie jest mała - przynajmniej z zewnątrz.
> Diesle sa bardzo dobre, a ze nie sa juz nowki sztuki to inna sprawa.
> I nie wciskaj kitu o pekajacych glowicach czy innych bzdetach bo to gowno
> prawda.
Oczywiście, nigdy nigdy nie miał problemu z TDS-em. W ogóle to jakieś
wiejskie legendy są, pisane przez starców, mieszkających na trudno
dostępnych zboczach gór.
Jurand.
>
> --
> Karolek
-
50. Data: 2010-05-21 07:25:47
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ht4775$6dm$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2010-05-20 11:56, Jurand pisze:
>
>> Powiem Ci tak - jeśli naprawdę nie musisz mieć TDS-a to sobie daruj ten
>> silnik. Nawet najlepszy na świecie majster nie przewidzi, kiedy głowica
>> tego silnika powie "a pieprzyć pracę w takich warunkach, pęknę sobie".
>
> BYZYDURAAAA !
Nie byzyduraaa, jak tutaj łaskawie byłeś nam w stanie opisać problem, tylko
normalny problem konstrukcyjny długich aluminiowych głowic. Ten sam problem
występuje np. w Nissanie Patrolu, bo konstrukcja jest podobna. JEŻELI nigdy
nikt nie przegrzał tego silnika (co akurat nie jest problemem, bo wystarczy
trochę "zapomnieć", jak prawidłowo powinna pracować wiskoza wiatraka na
chłodnicy), to zrobisz i 400 tysięcy bez dotykania głowicy. ALE wystarczy
raz przekroczyć temperaturę dopuszczalną i doprowadzić do zagotowania wody,
a na koniec zalać wszystko na szybko zimnym płynem chłodzącym i masz
początek problemów. Problemy te kończą się po wydaniu c.a. 2000 PLN na
zrobienie tej głowicy tak, żeby przepracowała kolejne 200 tysięcy,
aczkolwiek to i tak jest pic na wodę, bo najlepiej byłoby włożyć zupełnie
nową głowicę.
100 razy lepszym wyborem jest kupno A6 z silnikiem 1.9 TDI, albo starym 2.5
TDI (5-cylindrowym). Nie dość, że samochód zauważalnie większy wewnątrz, to
jeszcze silniki biją na głowę zarówno trwałością, jak i ekonomiką tego
całego TDS-a.
Jurand.