    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Fri, 21 May 2010 07:21:13 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht529j$l54$1@news.mm.pl...

    >>> Gdzie?
    >>> Kolejna legenda.
    >>
    >> Żadna legenda.
    >>

    > Legenda.

    O tak, zapomniałem. Za siedmioma górami, za siedmioma lasami mieszkał sobie
    w małym blokowisku młody dresiarz, który całymi nocami marzył o BMW. W
    sennych wizjach kręcił nią bączki na parkingu pod Tesco i jeździł z
    wywalonym za okno łokciem. Ale niestety posadzili go za napad na kiosk RUCHu
    na 7 lat.

    > Jako handlarz pewnie nie jedna :P
    > Kup moze cos dla siebie i nie zloma :>

    Widzę, że argumentacja słabnie ;)

    > No nie ma prawa.
    > Po 15 latach robilem pierwsza wymiane oleju i wyobraz sobie ze olej
    > wygladal jak swiezo zalany, wyciekow brak, wszystko dziala jak nalezy.

    A skąd wiesz, że Ty robiłeś pierwszą wymianę? :)

    > Jak widac po 16 latach jeszcze nie.

    Skąd, no bo to przecież BMW. I pewnie też masz 100% wiedzę, że one były tam
    oryginalne od nowości.

    > Sa normalne i nawet nizsze niz u konkurencji.
    > Pulapek nie stwierdzam.

    Pojeździsz innymi samochodami - zobaczysz sam.

    > LOL, Tobie sie duzy fiat z BMW myli.

    Nie. O ile E30 jest jeszcze całkiem fajnym, bo lekkim samochodem, to E36...
    sorki, nie ma szału.

    > Trudno wymagac od handlarza zeby znalazl nie najatanszy egzemplarz, troche
    > go jeszcze dopiescil i sprzedal jeszcze drozej (tak wiem, ze to nierealne)
    > :P

    Nigdy nie mam najtańszych egzemplarzy. Poza tym kto Ci powiedział, że
    wszystkie samochody były moją własnością? Ty kolegów nie masz? ;)

    > Nigdy nie wpadles na to, ze tutaj lezy Twoj problem z samochodami?

    Nie, bo on tutaj nie leży. Rozumiem, że nadepnąłem na odcisk?

    > No to podaj przyklad co innego lepszego kupisz za te pieniadze :>

    Najpierw określ model tej E36 i cenę, jaką trzeba zapłacić za ŁADNY
    egzemplarz.

    > Ciasne bo to maly samochod... wow, ze nikt na to nie potrafi wpasc :P

    Piątka nie jest mała - przynajmniej z zewnątrz.

    > Diesle sa bardzo dobre, a ze nie sa juz nowki sztuki to inna sprawa.
    > I nie wciskaj kitu o pekajacych glowicach czy innych bzdetach bo to gowno
    > prawda.

    Oczywiście, nigdy nigdy nie miał problemu z TDS-em. W ogóle to jakieś
    wiejskie legendy są, pisane przez starców, mieszkających na trudno
    dostępnych zboczach gór.

    Jurand.