  • 81. Data: 2010-05-21 23:12:41
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Wymienisz, z łaski swojej?

    LOL, a po co mam wymieniac.
    W silniku byla robiona pompa wtryskowa (glowiczka) za 500zl, termostat i
    pompa wody byla wymieniona, a i wszystkie swiece zarowe, bo dwie padly.
    Wtryskiwacze sprawdzone i byly ok.
    A tak to wymiany oleju i filtrow ze 3 razy w roku.

    > Nie, ale mnie nie interesują porównania na zasadzie "miałem złoma,
    > kupiłem inne auto, teraz to jest szał". Jakbym ja Ci powiedział, za ile
    > co kupiłem, to byś siedział na ziemi w kucki i bujał się do przodu i do
    > tyłu. Ale jakie dla przeciętnego klienta ma to znaczenie? Żadne.
    > Przeciętny klient za DOBREGO E36 TDS-a wyda conajmniej 10 tysięcy, jak
    > nie 12.

    Ta, czego to Ty nie kupiles w zyciu :P

    > Czytam czytam ;) Miałeś Alfę, masz BMW.

    Ale slabo, bardzo slabo, jak na czlowieka, ktory ma o sobie wysokie
    mniemanie.
    Ulatwie Ci.
    Mam BMW i nie E36 tylko E34 i mam Alfe, a i mam jeszcze jedno auto.
    Wszystko jakbys nie zauwazyl to czas terazniejszy.

    > No wątpię, żebyś na AR 146 przesiadł się z Ferrari. Możesz więc wymienić
    > tą resztę aut, która wyryła w Twoim umyśle jasną ścieżkę motoryzacyjnej
    > pasji.

    Nikt sie nie przesiadl.
    Moja sciezka motoryzacyjna ma o wiele ciekawsza historie niz jestes
    sobie w stanie wyobrazic.

    > A coś na temat napiszesz w końcu?

    Tak, jestes idiota.

    > PRzynajmniej mniej wytłuczone. To jest duża ich zaleta.

    Jasne, 15 letnie auta nie wytluczone, o ile w ogole jeszcze takie tam
    znajdziesz.

    > Sypie się? ;)

    Co najwyzej Twoja zona.
    A ja w przeciwienstwie do pseudo handlarza, wiem co to cena rynkowa.

    > Są, jeśli policzysz WSZYSTKIE wydatki, niezbędne do doprowadzenia tego
    > samochodu do technicznej kultury. Co z tego, że kupisz tanio, jak potem
    > wydasz krocie na opony, zawieszenie, uszczelnie silnika, naprawdę
    > skrzyni, itp.

    Buhaha :P
    W tym rzecz, ze drogo nie kupisz :> Wiec jak mozna pisac, ze kupisz
    tanio, jak te drogie nie istnieja (istnieja jedynie w Twojej wyobrazni).

    > Za darmo rozdają? ;)

    No niektore to juz jak za darmo.
    To sa wlasnie te, ktorymi Ty sie interesujesz.

    --
    Karolek

  • 82. Data: 2010-05-22 14:39:40
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wtryskiwacze sprawdzone i byly ok.
    > A tak to wymiany oleju i filtrow ze 3 razy w roku.

    No to jeśli to były wszystkie naprawy przez ostatnie 100 tys km, to stawiam
    złoto przeciwko kamieniom, że ten samochód aż się prosi o porządny
    przegląd... No ale skoro są tu tacy, co jeżdżą, aż do urwania
    amortyzatorów...

> [...]
    > Mam BMW i nie E36 tylko E34 i mam Alfe, a i mam jeszcze jedno auto.
    > Wszystko jakbys nie zauwazyl to czas terazniejszy.

    No dobra zaimponowałeś mi. I to tyle??

    > Nikt sie nie przesiadl.
    > Moja sciezka motoryzacyjna ma o wiele ciekawsza historie niz jestes sobie
    > w stanie wyobrazic.

    Dajesz - my tu lubimy historie o motoryzacji...

    > Tak, jestes idiota.

    Kurcze, a spodziewałem się jakiejś naprawdę kąśliwej uwagi.

    > Jasne, 15 letnie auta nie wytluczone, o ile w ogole jeszcze takie tam
    > znajdziesz.

    Jasne, Twoja BMW po 15 latach jest nie wytłuczona ;)) zwłaszcza, że nie
    dotknąłeś zawieszenia przez ostatnie 100 tysięcy km, a auto ma prawie 3
    stówki.

    > Co najwyzej Twoja zona.

    Mmm zaczynamy wycieczki osobiste w kierunku rodziny ;) I potem się dziwić,
    że właścicieli BMW wszyscy wrzucają do jednego worka - jak widać nie bez
    przyczyny.

    > A ja w przeciwienstwie do pseudo handlarza, wiem co to cena rynkowa.

    Oświeć nas.

    > Buhaha :P
    > W tym rzecz, ze drogo nie kupisz :> Wiec jak mozna pisac, ze kupisz tanio,
    > jak te drogie nie istnieja (istnieja jedynie w Twojej wyobrazni).

    Oczywiście, taka np. skrzynia automatyczna to w ogóle się nie psuje, więc
    koszty naprawy są zerowe.

    > No niektore to juz jak za darmo.
    > To sa wlasnie te, ktorymi Ty sie interesujesz.

    Widzę, że wyczerpał Ci się zestaw sensownych argumentów, żeby obronić pewne
    tezy - natomiast przedstawiłeś się czytającym Twoje wypowiedzi jako typowy
    właściciel BMW - zapatrzony ślepo w swoją zabawkę i nie dający sobie
    wytłumaczyć, że są inne samochody, że też mają wiele fajnych rozwiązań
    technicznych, że BMW z tych lat nie jest ani wzorcem ponadprzeciętnej
    jakości, ani ekonomii, ani też niczego innego - jest po prostu samochodem
    takim jak inne TEJ KLASY i z tych lat.

    Jurand.

  • 83. Data: 2010-05-22 18:38:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

> [...]
    > stawiam złoto przeciwko kamieniom, że ten samochód aż się prosi o
    > porządny przegląd... No ale skoro są tu tacy, co jeżdżą, aż do urwania

    Mowa byla o silniku matolku, a nie o E34 jako takiej.

    > No dobra zaimponowałeś mi. I to tyle??

    Nie, ale nie to bylo/jest przedmiotem dyskusji.

    > Dajesz - my tu lubimy historie o motoryzacji...

    Koniecznie chcesz uciec od tematu TDSa.

    > Kurcze, a spodziewałem się jakiejś naprawdę kąśliwej uwagi.

    Raczej stwierdzilem fakt.

    > Jasne, Twoja BMW po 15 latach jest nie wytłuczona ;)) zwłaszcza, że nie
    > dotknąłeś zawieszenia przez ostatnie 100 tysięcy km, a auto ma prawie 3
    > stówki.

    Ciekawe gdzie to wyczytales :P
    Kolejny raz przypominam, ze mowa jest o silniku, a nie o E34,
    szczegolnie, ze autor watku nie szuka E34.

    > Mmm zaczynamy wycieczki osobiste w kierunku rodziny ;) I potem się
    > dziwić, że właścicieli BMW wszyscy wrzucają do jednego worka - jak widać
    > nie bez przyczyny.

    LOL, czyzbym trafil w sedno? :P
    Sorry, naprawde niechcacy.

    > Oświeć nas.

    To nie wyklad z ekonomii.

    > Oczywiście, taka np. skrzynia automatyczna to w ogóle się nie psuje,
    > więc koszty naprawy są zerowe.

    Odpowiednio obslugiwana sie nie psuje i zakonczy zywot razem z calym
    samochodem.

> [...]
    > ponadprzeciętnej jakości, ani ekonomii, ani też niczego innego - jest po
    > prostu samochodem takim jak inne TEJ KLASY i z tych lat.

    Uuu pudlo na maksa.
    Bo kto jak kto, ale ja zapatrzony w marke nie jestem.
    Wbrew mitom rozpowszechnianym przez fachowcow podobnych do Ciebie,
    kupilem kilka juz beemek (nie na handel) i jestem z nich bardzo
    zadowolony, a bylem kiedys sceptycznie nastawiony sluchajac tych bzdur o
    pekajacych glowicach itp.
    Wypisujesz tu kolejne bzdury o typowych wlascicielach BMW, a powiedz nam
    wszystkim czy to typowe dla wlascicieli Audi, ze maja wysokie mniemanie
    o sobie, a tak naprawde to nic soba nie reprezentuja poza cwaniactwem
    typowego handlarza?

    --
    Karolek

  • 84. Data: 2010-05-22 20:18:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Karolek pisze:

    > Samochody zza Odry to nie jedynie sluszne samochody (chociaz w Polsce
    > jest mania ze co z niemiec to na pewno super samochod).

    Akurat w przypadku marki, o której mowa, szukanie w Niemczech da dużo
    lepsze efekty. Tylko trzeba się nastawić, że tanio nie będzie.

    > Takich starych samochodow sie po prostu nie oplaca sciagac.

    Jak ktoś ściąga dla siebie i chce _dobre_ auto, to jak najbardziej się
    opłaca. Kupno w Polsce używanej bety (mowa o autach z lat 90-tych), to w
    9 na 10 przypadków, zapłacenie pierwszej raty.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 85. Data: 2010-05-22 21:27:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Akurat w przypadku marki, o której mowa, szukanie w Niemczech da dużo
    > lepsze efekty. Tylko trzeba się nastawić, że tanio nie będzie.

    Tak efekty sila rzeczy musza byc lepsze, bo jakby nie patrzec tych
    samochodow bylo tam wiecej swego czasu.
    Tylko ze E34 czy E36 to juz sa tak stare samochody, ze chyba wiecej ich
    mamy w Polsce niz w Niemczech :>
    W Polsce tez mozna znalezc zadbany samochod, a w Niemczech ruiny tez sa.

    > Jak ktoś ściąga dla siebie i chce _dobre_ auto, to jak najbardziej się
    > opłaca. Kupno w Polsce używanej bety (mowa o autach z lat 90-tych), to w
    > 9 na 10 przypadków, zapłacenie pierwszej raty.

    E34 w Niemczech to najwyzej 2500 euro :> A wiekszosc to 1000 euro i mniej.
    Nawet 13% akcyzy czy ile to tam teraz kosztuje to nie ma wielkiego
    wplywu na cene.
    Cena koncowa podobna do tej w Polsce, ale nadal dleka od 15 tysiecy
    wymyslonych przez Juranda :>

    --
    Karolek

  • 86. Data: 2010-05-24 09:46:51
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Witam

    W dniu 2010-05-21 17:35, Karolek pisze:

    > Po prostu spraawdzic i to bardziej pod katem czy wlasciciel nie sciemnia.
    > Jak probuje cos ukryc to lepiej dac sobie spokuj.
    > Ja pompa wtryskowa bedzie uszkodzona, to jeszcze nie znaczy ze nie warto
    > go brac. Moze wlasciciel opusci cene i warto bedzie pompe
    > naprawic/wymienic, ale koszta sa spore.

    Wlasnie zdajac sobie z tego sprawe zapytalem o jakiegos mistrza BMW z
    okolic Oswiecimia :) - czyzby nie bylo?

    --
    jarek

  • 87. Data: 2010-05-24 09:47:37
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-05-21 17:05, Jurand pisze:

    > Przede wszystkim ważne są możliwości finansowe ;) Do jakiej kwoty ma być
    > to samochód?

    Z racji rocznych przebiegow rzedu 7-8tys, auto, jako przedmiot nie jest
    dla mnie wiecej warte niz "nascie" tysiecy. Strzelmy w ciemno, ze 15.
    Moze byc 13 albo 17 :)

    --
    jarek

  • 88. Data: 2010-05-24 16:59:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jarek Pudelko pisze:
    > Witam

    > Wlasnie zdajac sobie z tego sprawe zapytalem o jakiegos mistrza BMW z
    > okolic Oswiecimia :) - czyzby nie bylo?

    Zapytaj na forum BMW.
    np. http://www.bmw-klub.pl/ lub http://bmw-diesel.pl/

    --
    Karolek

  • 89. Data: 2010-05-24 17:19:37
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:htdata$4b7$1@alfa.ceti.pl...
    > Witam

    > Wlasnie zdajac sobie z tego sprawe zapytalem o jakiegos mistrza BMW z
    > okolic Oswiecimia :) - czyzby nie bylo?

    Jakbyś miał jakieś auto na oku, to daj znać na priva, ja często bywam w
    Oświęcimiu to Ci mogę na to auto rzucić chłodnym okiem i przy okazji
    przebadać go dość dokładnie pod kątem ewentualnych wypadków/napraw.

    Jurand.