-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Date: Fri, 21 May 2010 07:25:47 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <ht55gb$gve$1@news.onet.pl>
References: <ht3097$1du2$1@alfa.ceti.pl> <ht30uf$3d5$1@news.onet.pl>
<ht4775$6dm$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274419531 17390 91.150.222.21 (21 May 2010 05:25:31 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 05:25:31 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282184
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ht4775$6dm$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2010-05-20 11:56, Jurand pisze:
>
>> Powiem Ci tak - jeśli naprawdę nie musisz mieć TDS-a to sobie daruj ten
>> silnik. Nawet najlepszy na świecie majster nie przewidzi, kiedy głowica
>> tego silnika powie "a pieprzyć pracę w takich warunkach, pęknę sobie".
>
> BYZYDURAAAA !
Nie byzyduraaa, jak tutaj łaskawie byłeś nam w stanie opisać problem, tylko
normalny problem konstrukcyjny długich aluminiowych głowic. Ten sam problem
występuje np. w Nissanie Patrolu, bo konstrukcja jest podobna. JEŻELI nigdy
nikt nie przegrzał tego silnika (co akurat nie jest problemem, bo wystarczy
trochę "zapomnieć", jak prawidłowo powinna pracować wiskoza wiatraka na
chłodnicy), to zrobisz i 400 tysięcy bez dotykania głowicy. ALE wystarczy
raz przekroczyć temperaturę dopuszczalną i doprowadzić do zagotowania wody,
a na koniec zalać wszystko na szybko zimnym płynem chłodzącym i masz
początek problemów. Problemy te kończą się po wydaniu c.a. 2000 PLN na
zrobienie tej głowicy tak, żeby przepracowała kolejne 200 tysięcy,
aczkolwiek to i tak jest pic na wodę, bo najlepiej byłoby włożyć zupełnie
nową głowicę.
100 razy lepszym wyborem jest kupno A6 z silnikiem 1.9 TDI, albo starym 2.5
TDI (5-cylindrowym). Nie dość, że samochód zauważalnie większy wewnątrz, to
jeszcze silniki biją na głowę zarówno trwałością, jak i ekonomiką tego
całego TDS-a.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.10 08:13 Karolek
- 21.05.10 08:26 Jurand
- 21.05.10 08:19 Karolek
- 21.05.10 08:44 Jurand
- 21.05.10 09:15 Karolek
- 21.05.10 09:25 Karolek
- 21.05.10 09:49 Jurand
- 21.05.10 09:48 BaX
- 21.05.10 09:49 Jakub Witkowski
- 21.05.10 09:54 Jurand
- 21.05.10 09:59 Jurand
- 21.05.10 10:00 BaX
- 21.05.10 10:17 Karolek
- 21.05.10 10:15 Karolek
- 21.05.10 10:27 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=