eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymajster od BMW w okolicach OswiecimiaRe: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Fri, 21 May 2010 07:25:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <ht55gb$gve$1@news.onet.pl>
    References: <ht3097$1du2$1@alfa.ceti.pl> <ht30uf$3d5$1@news.onet.pl>
    <ht4775$6dm$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274419531 17390 91.150.222.21 (21 May 2010 05:25:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 05:25:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282184
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ht4775$6dm$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2010-05-20 11:56, Jurand pisze:
    >
    >> Powiem Ci tak - jeśli naprawdę nie musisz mieć TDS-a to sobie daruj ten
    >> silnik. Nawet najlepszy na świecie majster nie przewidzi, kiedy głowica
    >> tego silnika powie "a pieprzyć pracę w takich warunkach, pęknę sobie".
    >
    > BYZYDURAAAA !

    Nie byzyduraaa, jak tutaj łaskawie byłeś nam w stanie opisać problem, tylko
    normalny problem konstrukcyjny długich aluminiowych głowic. Ten sam problem
    występuje np. w Nissanie Patrolu, bo konstrukcja jest podobna. JEŻELI nigdy
    nikt nie przegrzał tego silnika (co akurat nie jest problemem, bo wystarczy
    trochę "zapomnieć", jak prawidłowo powinna pracować wiskoza wiatraka na
    chłodnicy), to zrobisz i 400 tysięcy bez dotykania głowicy. ALE wystarczy
    raz przekroczyć temperaturę dopuszczalną i doprowadzić do zagotowania wody,
    a na koniec zalać wszystko na szybko zimnym płynem chłodzącym i masz
    początek problemów. Problemy te kończą się po wydaniu c.a. 2000 PLN na
    zrobienie tej głowicy tak, żeby przepracowała kolejne 200 tysięcy,
    aczkolwiek to i tak jest pic na wodę, bo najlepiej byłoby włożyć zupełnie
    nową głowicę.

    100 razy lepszym wyborem jest kupno A6 z silnikiem 1.9 TDI, albo starym 2.5
    TDI (5-cylindrowym). Nie dość, że samochód zauważalnie większy wewnątrz, to
    jeszcze silniki biją na głowę zarówno trwałością, jak i ekonomiką tego
    całego TDS-a.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: