    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Fri, 21 May 2010 08:13:59 +0200

    Jurand pisze:

    > O tak, zapomniałem. Za siedmioma górami, za siedmioma lasami mieszkał
    > sobie w małym blokowisku młody dresiarz, który całymi nocami marzył o
    > BMW. W sennych wizjach kręcił nią bączki na parkingu pod Tesco i jeździł
    > z wywalonym za okno łokciem. Ale niestety posadzili go za napad na kiosk
    > RUCHu na 7 lat.

    To sa Twoje doswiadczenia.
    Nie kazy ma takich kolegow.

    > Widzę, że argumentacja słabnie ;)

    Nie nie slabnie.
    Zlomy byly, sa i beda i to nie tylko w przypadku BMW.
    Ale ty chcesz wszystkim wmowic, ze jestes handlarzem innym niz wszyscy i
    kupujesz najlepsze, a co z tym idzie najdrozsze egzemplarze i tanio je
    sprzedajesz :P

    > A skąd wiesz, że Ty robiłeś pierwszą wymianę? :)

    W przeciwienstwie do ciebie wiem co kupuje.
    Jednak nie to jest istotne, dyfer jakos smiga bez zarzutu (u mnie
    przejechal juz jedyne 100kkm, podobnie jak silnik i cala reszta).
    Ba, usterki ktore tu imputujesz w ogole nie wystepuja w tych samochodach.
    A to oznaczy tyle, ze nie masz bladego pojecia o tych samochodach, a
    znasz je jedynie z ogloszen allegro posortowanych cenowo od najnizszej ceny.

    > Skąd, no bo to przecież BMW. I pewnie też masz 100% wiedzę, że one były
    > tam oryginalne od nowości.

    A co mnie to, wazne ze nie musze tam zagladac.
    Za to ide o zaklad, ze maja oryginalne oznaczenia.

    > Pojeździsz innymi samochodami - zobaczysz sam.

    Jezdze i wiem.
    Taka np. alfa 146 to ma ceny z kosmosu w porownaniu do BMW, a o jakosci
    nie wspomne :/

    > Nie. O ile E30 jest jeszcze całkiem fajnym, bo lekkim samochodem, to
    > E36... sorki, nie ma szału.

    Ale porownaj to auto do innych z tej polki cenowej.
    Bo ze to najlepszy samochod pod sloncem nie jest to wiadomo.

    > Nigdy nie mam najtańszych egzemplarzy. Poza tym kto Ci powiedział, że
    > wszystkie samochody były moją własnością? Ty kolegów nie masz? ;)

    Jak sprzedajesz to napewno :P
    A co kupujesz to wiesz tylko Ty :/

    > Nie, bo on tutaj nie leży. Rozumiem, że nadepnąłem na odcisk?

    Mi?
    A skad, to nie ja przeciez nie potrafie znalezc nie zajezdzonego samochodu.

    > Najpierw określ model tej E36 i cenę, jaką trzeba zapłacić za ŁADNY
    > egzemplarz.

    Ja mam okreslac?
    To Ty jestes handlarzem, okresl zatem sobie cene tej E36 sam i pokaz
    konkurenta.

    > Piątka nie jest mała - przynajmniej z zewnątrz.

    Z wewnatrz tez nie jest.
    Takie W202, to dopiero jest ciasne :/

    > Oczywiście, nigdy nigdy nie miał problemu z TDS-em. W ogóle to jakieś
    > wiejskie legendy są, pisane przez starców, mieszkających na trudno
    > dostępnych zboczach gór.

    Wiejskie umysly to i wiejskie legendy.
    TDSy maja swoje bolaczki, ale akurat zupelnie inne niz Ty tu wymyslasz.

    --
    Karolek