-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!eternal-september.org!
feeder3.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ma dowalić mróz
Date: Fri, 12 Jan 2024 02:23:12 GMT
Organization: vw watercooled
Lines: 26
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
<17n4uj9up1192$.1ixmz8uq3bn2d.dlg@40tude.net>
<unisth$1u5lk$1@dont-email.me>
<8u6d2rzeu9el$.kzbm15wwlqhv.dlg@40tude.net>
<unljk6$2drae$1@dont-email.me>
Reply-To: e...@f...pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: dont-email.me; posting-host="eaa6bc650b2427af2ebadbf7e6e31839";
logging-data="3375640";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19AlN/cW5gMBSiKSdnVxf25CZjIEOVbHKA="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:PcIvASFtWmW7/ELUFuB6FmOgt3w=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719024
[ ukryj nagłówki ]in <news:unljk6$2drae$1@dont-email.me>
user Mateusz Bogusz pisze tak:
> Od piątku od południa więc ~3 dni w te mrozy. Ale to samochodzik
> używany na zakupy. Nawet używany codziennie, jedzie 2km, stoi,
> wraca 2km stoi do następnego dnia. Akku nie ma się kiedy w nim
> naładować.
No wiesz alternator mały (duży 90A-140A) ma max 70A. Czy tyle
samochód pobiera non stop? Trochę wątpliwe. Kiedy zapalę auto i
jest te 14.4v na klemach to aż przyhamowuje silnik. Ładowanie wynosi
około 20A czyli pozostaje 50A do dyspozycji.
> Wczoraj naładowałem (po 5h był już pełny, a przynajmniej wcześniej
> nie patrzyłem ?\_( ?° ?? ?°)_/?). Pojechała żona 2km na zakupy i z
> powrotem. Dzisiaj rano miernik pokazuje 11,98V.
ładowanie w mrozy powinno być 14.4v a w lecie 13.8v
wszystkie odbiorniki wyłączone.
rano przydałoby się mieć te 12.2v
--
Piter
#ZawszeGratem
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.24 08:18 Tomasz Gorbaczuk
- 12.01.24 09:40 Mateusz Bogusz
- 12.01.24 12:52 J.F
- 12.01.24 13:14 LordBluzg(R)??
- 12.01.24 13:18 Tomasz Gorbaczuk
- 12.01.24 13:25 Tomasz Gorbaczuk
- 12.01.24 13:28 J.F
- 12.01.24 13:35 LordBluzg(R)??
- 12.01.24 18:20 J.F
- 12.01.24 18:23 J.F
- 12.01.24 21:49 PiteR
- 14.01.24 22:23 Dykus
- 14.01.24 22:43 io
- 15.01.24 08:28 Mateusz Bogusz
- 15.01.24 10:07 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS