  • Data: 2024-01-12 03:23:12
    Temat: Re: ma dowalić mróz
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:unljk6$2drae$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Od piątku od południa więc ~3 dni w te mrozy. Ale to samochodzik
    > używany na zakupy. Nawet używany codziennie, jedzie 2km, stoi,
    > wraca 2km stoi do następnego dnia. Akku nie ma się kiedy w nim
    > naładować.

    No wiesz alternator mały (duży 90A-140A) ma max 70A. Czy tyle
    samochód pobiera non stop? Trochę wątpliwe. Kiedy zapalę auto i
    jest te 14.4v na klemach to aż przyhamowuje silnik. Ładowanie wynosi
    około 20A czyli pozostaje 50A do dyspozycji.

    > Wczoraj naładowałem (po 5h był już pełny, a przynajmniej wcześniej
    > nie patrzyłem ?\_( ?° ?? ?°)_/?). Pojechała żona 2km na zakupy i z
    > powrotem. Dzisiaj rano miernik pokazuje 11,98V.

    ładowanie w mrozy powinno być 14.4v a w lecie 13.8v
    wszystkie odbiorniki wyłączone.

    rano przydałoby się mieć te 12.2v

    --
    Piter