  • Data: 2024-01-11 17:02:26
    Temat: Re: ma dowalić mróz
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2024 o 16:40, J.F pisze:

    > No jest ryzyko.
    >
    > Ale miliony diesli zimą zapalały, na gorszych olejach.
    >
    > Wiec coś masz nie tak ...

    Problem w tym, że nie tylko ja a każdy posiadacz tego silnika :)

    BTW znam też sporo innych silników, które wymagają podgrzania oleju:

    http://gen-parts.pl/pl/grzalki-w-mise-olejowa/562-ow
    -oe-grzalki-w-mise-olejowa-.html

    Grzałka silnika do samochodów VW Golf Passat Audi 80 lata 80-te i 90-te
    z silnikami diesel 1,6 i 1,9 w wersja z Turbina i bez turbiny.

    grzałka montowana w blok silnika w miejsce broku

    Ogrzany silnik jest mniej narażony na zużycie, łatwiej odpala i
    potrzebuje do 30% mniej paliwa. Redukowane jest także wytwarzanie
    szkodliwych dla środowiska substancji. Elektryczne podniesienie
    temperatury silnika jest najbardziej przyjaznym środowisku sposobem na
    ogrzanie jednostki napędowej.
    https://www.sklep.unipower.pl/p119,grzalka-silnika-v
    w-1-6-i-1-9d-i-td.html

    ...i jak dla mnie, jest to normą. Na _tej_ grupie nie jest to normą :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>