eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyma dowalić mrózRe: ma dowalić mróz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aacu241.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ma dowalić mróz
    Date: Thu, 11 Jan 2024 11:20:53 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <h71ruye9rr4w.1s2vzihq2rhxb$.dlg@40tude.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <17n4uj9up1192$.1ixmz8uq3bn2d.dlg@40tude.net>
    <unisth$1u5lk$1@dont-email.me>
    <8u6d2rzeu9el$.kzbm15wwlqhv.dlg@40tude.net>
    <unjlmj$3d5a2$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <unjpk8$3dccg$1@news.icm.edu.pl> <unll26$djs$1$cef@news.chmurka.net>
    <unlnbb$3gphq$1@news.icm.edu.pl> <unm0lc$c8i$1$cef@news.chmurka.net>
    <unm287$3hddl$1@news.icm.edu.pl> <unmlv0$ur9$1$cef@news.chmurka.net>
    <unmpja$3imlu$1@news.icm.edu.pl> <unmpte$9ia$1$cef@news.chmurka.net>
    <unmt5p$3it80$1@news.icm.edu.pl> <uno5ih$oj1$3$cef@news.chmurka.net>
    <unoeda$3lllr$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: aacu241.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aacu241.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.72.241";
    logging-data="4070"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:ZXNCX7GdaB3+0uRgJXvGJfY3XcQ=
    sha256:fHnrhF3GZUNWdFnRJ5iJ9WQNQiwqdjxisUjqiOvkFFo=
    sha1:nJ6uv/BzmgBZyYYsLGRqcWYZxGY=
    sha256:vl9MYcHXHSzW131O5xXMlYS5paGQJfIPrxDSKyiFsD8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2718994
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 11 Jan 2024 11:02:37 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 11.01.2024 o 08:40, cef pisze:
    >>> Ten silnik nie jest już produkowany. Zastąpił go inny model i tam jest
    >>> mniejsza pojemność dla oleju i inny rozrusznik ale nie mogę
    >>> potwierdzić, czy lepiej odpala przy -15C bo go nie mam. Ten model,
    >>> który mam ja, nie był sprzedawany w Polsce więc trudno mi zadecydować,
    >>> czy producent nie miał zastrzeżeń do niskich temperatur.
    >>
    >> Są modele przeznaczone do określonego klimatu i na te rynki są sprzedawane,
    >> więc tu może być taka sytuacja, że model nieprzystosowany do ujemnych
    >> temperatur.
    >
    > Zgadza się. Są też popularne modele diesla o dużej pojemności wyposażane
    > w grzałki pod miskę olejową. Mój niestety nie ma tej grzałki ale to dla
    > mnie nie byłoby rozwiązaniem, bo w domu mam taką możliwość ale jak
    > gdzieś wyjadę to już jest problem. Mógłbym sobie nawet coś takiego sam
    > zrobić ale jest to tak sporadyczne w obecnych warunkach pogodowych, że
    > mi się nie chce.

    Znowu nie przesadzajmy. Miliony diesli po środkowej Europie jezdzą i
    jakos zapalają bez cudów.

    Szwecja, Norwegia, Finlandia, Suwałki - o, to jest inna rozmowa :-)

    Swoją droga - jak sobie radzi Orlen w Suwałkach?
    Przeciez ten ich zimowy ON to raptem -20C, a to nie jest szczyt
    mozliwosci naszej zimy ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: