    From: ter_haar(wywalto)@poczta.onet.pl
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: lustrzanka na kask
    Date: Tue, 02 Jun 2009 11:03:53 +0200

    >A da się kompakty wyzwalać zewnętrznym przyciskiem? Raczej kablowym, bo
    >pilotem IR to nie zawsze się trafi i zgubić łatwo...

    Nie wiem czy jakość Cię zadowoli, ale ja bym użył FlyCamOne. Malutkie, laciutkie. Ma
    opcję robienie
    zdjęć seryjnych (co jakiś czas) i wejście na pilota (pilot to zwykły włącznik
    zwierny).

    Sprawdza się w modelach zdalnie sterowanych.

    Lustrzanki na kasku bym nie montował. Co będzie przy jakimś gwałtowniejszym
    lądowaniu? Walniesz o
    ziemię i klocek na kasku kark Ci złamie? Lustrzankę (o ile bym stosował) to bym jak
    fotokarabin
    zamontował. Trwałe do kadłuba (czy co tam jest).

    pozdrawiam
    Jacek.