  • Data: 2009-06-02 11:22:32
    Temat: Re: lustrzanka na kask
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mmrosz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:27102488-de91-48bf-8a97-65eb059e725f@w40g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >Witajcie,
    >latam na paralotni z napędem
    >od pewnego czasu szukam lustrzanki w rozsądnej cenie do zabierania ze
    >sobą w podniebne wyprawy
    >(do ręki, na kask, do uprzęży)
    >oczywiście im aparat lżejszy i mniejszy tym lepiej,
    >z drugiej strony zależy mi na dobrej jakości zdjęć - to jasne :)

    >Z pewnością macie bardzo duże doświadczenie i moglibyście mi poradzić
    >rozsądne rozwiązanie
    >do body i obiektywu chciałbym dokupić nakładkę szerokokątną

    Czyli nie zależy ci dobrej jakości zdjęć - wniosek, kup kompakt

    >zastanawiam się nad wykonywania zdjęć z zewnętrznego przycisku
    >oraz wykonywaniem zdjęć co określony czas

    "Zewnetrzny przycisk" czyli aparat na kasku i zdjęcia z węzykiem, znowu bez
    sensu bo zakładam że bedziesz chciał robic zdjęcia w jakimś trybie mocno
    autoamtycznym bo nie wyobrażam sobie ustawiania aparatu przymocowanego do
    kasku. lustrzanka sama z siebie nie da ci lepszych zdjęć nawet więcej mocno
    cie zdziwi jesli w wielu sytuacjach (automat) bedzie duuuzo gorsza od
    kompaktu.

    Kupowanie lustra dla trybow automatycznych i w dodatku w sytuacji gdy zalezy
    ci na małym i lekkim sprzęcie to bezsens.
    Lustrzanka nie robi lepszych zdjęć, lustrzanka pozwala tarobić lepsze fotki
    dobremu fotografowi.

    >W temacie lustrzanek cyfrowych jestem zielony,
    >każda rada - każda konfiguracja, będzie dla mnie cenną wskazówką.

    Kup kompakt