  • 51. Data: 2011-06-08 22:12:05
    Temat: Re: lustrzanka do 2 tys
    Od: pawik <p...@t...pl>

    At 08 Jun 2011 11:45:57 -0500 Pszemol wrote:
    > "pawik" <p...@t...pl> wrote in message news:isntau$2l3
    $...@u...news.interia.pl...

    > Wartałoby sprawdzić statystyki sprzedaży producentów i jak się
    > kształtują udziały w sprzedaży samego body, samych szkieł
    > i body z kitowym szkłem - sprawdzilibyśmy wtedy te Twoje 95% :-)
    > Obstawiam że Ci co kupują body w kicie i nigdy więcej żadnego
    > innego szkła niestety nie bardzo wiedzą do czego to służy i ich
    > zakup był głównie dla szpanu...

    Chyba nie bardzo dla szpanu. Znam wielu, ktorzy mieli przez dlugi, dlugi
    czas tylko kita (wzgledy finansowe oczywiscie) i niejeden by sie zdziwil
    co potrafili uzyskac. Doskonale sie znali na robieniu zdjec. Ograniczenia
    sprzetowe schodzily na dalszy plan. Wiec z tym szpanem bylbym ostrozny.

  • 52. Data: 2011-06-09 05:27:14
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-06-08 18:45, Pszemol pisze:

> [...]
    > Obstawiam że Ci co kupują body w kicie i nigdy więcej żadnego
    > innego szkła niestety nie bardzo wiedzą do czego to służy i ich

    Takie statystyki mogą nie oddawać rzeczywistości. Sprzedawcy dość często
    rozdzielają sprzedawane zestawy. Kupowałem ostatnio korpus K-5
    (fabrycznie nowy, z gwarancją oficjalnego dystrybutora) i według
    oznaczeń na pudełku dostałem korpus pochodzacy z rozdzielonego zestawu
    kitowego z obiektywem 18-135.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 53. Data: 2011-06-09 06:19:12
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 07:27:14 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

> [...]
    > (fabrycznie nowy, z gwarancją oficjalnego dystrybutora) i według
    > oznaczeń na pudełku dostałem korpus pochodzacy z rozdzielonego zestawu

    Miałem to samo :). Zamówiłem przez internet body K-5 w sklepie w Krakowie i
    pojechałem odebrać i sprawdzić go osobiście (wiadomo koraliki itp). Na
    stronie www mieli samo body a w sklepie rozpakowali komplet z kitem 18-55mm
    i sprzedali mi samo body. Nawet na pudełku mam oznaczenie, że zestaw z
    obiektywem.

    --
    Krasnal...

  • 54. Data: 2011-06-09 06:42:46
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 08.06.2011 20:15, dominik wrote:

    > Nex ma zaletę w cenie - aktualnie 3 chodzi po ok. 600zł, co jest zupełnie
    > bezkonkurencyjne jak za tak nowy aparat tego typu :)

    policz ceny obiektywów (o ile znajdziesz jakieś sensowne..)
    Marx

  • 55. Data: 2011-06-09 07:37:29
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 08.06.2011 18:45, Pszemol wrote:
> [...]
    > Obstawiam że Ci co kupują body w kicie i nigdy więcej żadnego
    > innego szkła niestety nie bardzo wiedzą do czego to służy i ich

    Czasami jest tak, że kupuje się body w kicie, bo nie ma się na więcej
    pieniędzy w danym momencie. Ja miałem tak, że musiałem kupić w kicie,
    ponieważ samo body było droższe o jakieś 100 zł od body z obiektywem.
    Wiem, idiotyczne, ale bardziej się opłacało brać kit.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 56. Data: 2011-06-09 10:37:57
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-06-09 08:19, Krasnal pisze:

> [...]
    > i sprzedali mi samo body. Nawet na pudełku mam oznaczenie, że zestaw z

    U mnie takoż samo, nawet w pudelku jest miejsce na ten 18-55 :)

    JD

  • 57. Data: 2011-06-09 11:06:29
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-09 09:37, b...@n...pl pisze:
    > kupuje się body w kicie

    Co?
    P.

  • 58. Data: 2011-06-09 11:14:10
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 13:06:29 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

    > Co?

    I samochody w abeesie :)
    PNMSP

    --
    Krasnal...

  • 59. Data: 2011-06-09 13:27:14
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 9 Cze, 13:14, Krasnal <k...@o...pl> wrote:
    > Dnia Thu, 09 Jun 2011 13:06:29 +0200, Pan Piskorz napisa (a):

    > I samochody w abeesie :)

    > Krasnal...

    Jak juz, to samochody z przyczepa kampingowa.
    StaM

  • 60. Data: 2011-06-09 16:22:22
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-06-09 12:37, JD pisze:

    > U mnie takoż samo, nawet w pudelku jest miejsce na ten 18-55 :)

    U mnie miejsca w pudełku nie było - o wypuszczeniu od producenta jako
    część zestawu kitowego świadczył jedynie napis na pudełku (zarówno
    wydrukowany jak i na naklejonej na pudełko naklejce). Znam też przypadki
    kupowania zestawów kitowych, gdy korpus i obiektyw miały oddzielne
    pudełka - jedynie naklejki na pudełkach i dane na fakturze świadczyły,
    że stanowiły sprzedawany łącznie zestaw. Jak widać bywa różnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)