  • Data: 2011-06-08 13:21:11
    Temat: Re: lustrzanka do 2 tys
    Od: Krasnal <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 22:46:16 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Zdziwiłbyś się gdybyś wiedział ile ludzi kupuje lustrzankę do pstrykania
    > point&shot - stać ich na cool zabawkę więc kupują ją dla szpanu i nigdy,
    > przenigdy z ustawienia "Auto" nie schodzą...

    Zgadzam się, ale moim zdaniem większość takich ludzi to najczęściej kupuje
    lustrzankę bo wierzą, że od razu fotki będą lepsze niż te robione kompaktem
    (jakby to od aparatu zależało a nie od fotografa). Bo to po prostu sprzęt
    bardziej profesjonalny a nie jakaś zabawka. Tylko kwestia czy ten ktoś
    później będzie szedł dalej, czy będzie poznawał tajniki fotografii, coś
    dokupi, zrozumie kiedy warto zmienić przysłonę, czułość czy jak coś ustawić
    aby uzyskać zamierzony efekt. Czy wręcz przeciwnie, zawsze z tym kitem
    będzie pstrykał na AUTO fotki identyczne, jakie zrobiłby kompaktem np.
    wspomniane wcześniej przeze mnie typowe zdjęcia pamiątkowo-wakacyjne,
    imprezowe itp. A w warunkach gdzie lustrzanka ma dużą przewagę i tak tego
    nie wykorzysta bo wtedy tryb AUTO sobie nie poradzi no i kitem też nie
    wszystko da się dobrze sfotografować. Znam dużo i starszych i młodych i ze
    szpanem to mi się kojarzą takie typowe nastolatki, co męczą rodziców o
    lustrzankę a później pstrykają "słit focie" na photobloga czy NK :).

    --
    Krasnal...