  • Data: 2011-06-08 17:05:49
    Temat: Re: lustrzanka do 2 tys
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Cze, 16:14, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Grzegorz Maj" <g...@g...com> wrote in message

    a.googlegroups.com...

> [...]
    yqh.googlegroups.com...

> [...]
    > odsprzeda , wi c kupujesz produkt zesz oroczny bo ta szy tymczasem
    > zwi kszasz w ten spos b szans , e b dziesz mia wi cej powod w
    > do odsprzedania. Nie t dy droga. Por wna em sobie G11 do G12, nowy
    > lepszy. Por wna em PEN E-PL1 do PEN E-PL2, nowy lepszy... Mniej wad
    > => wi ksza szansa e produkt Ci si spodoba. A r nica w cenie jest
    > ma a je li planujesz zakup na d ugie lata - zawsze mo esz wzi na
    > kredyt a wtedy r nica kilku st wek wp ywa prawie niezauwa alnie na
    > wysoko miesi cznej raty i ten parametr powinien by ostatni na li cie

    Gdybym zakładał, że mi się "produkt" nie spodoba to bym go nie
    kupował. I właśnie tędy droga. ktoś przyzwyczajony do kompakta przy
    przeskoczeniu na DSLR po przeczytaniu recenzji może po kilku
    miesiącach odkryć, że to nie to i lepszy byłby np PEN. Jaki jest skok
    jakościowy między kompaktem a EPL1, a jaki miedzy EPL1, a EPL2? warty
    jest "kilku stówek"? Lepiej jest przyoszczędzić kilka stówek wziąść
    EPL1, a jak się spodoba po kilku miesiącach to sprzedać EPL1(nie
    tracąc dużo) dołożyć te kilka zaoszczędzonych stówek i kupić EPL2,
    który też w tym czasie powinien spaść stówkę, lub dwie. Cyfrówki to
    nie jest sprzęt, który kupuje się na długie lata,

    > Tak czy inaczej oszcz dzanie par st wek aby kupi zesz oroczny, prawie
    > zawsze GORSZY model nie jest dla mnie rozs dnym post powaniem...

    gorszy o ile? Czy różnica w jakości warta jest ceny? idąc tą drogą nie
    opłaca się oszczędzać kilku stówek na "GORSZY" model, bo można sobie
    zawsze kupić model półeczkę wyżej.