  • Data: 2009-06-09 07:38:21
    Temat: Re: lustrzanka czy hybryda?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@u...at napisał(a):

    > panasonic G1 ( matryca wlk jak w dslr)
    >
    > jesli jeszcze znajdziesz lub moze uzywany panasonic FZ 30 albo FZ
    > 50 ( ew rownolegle modele Leici - oznacze leici teraz nie pamietam
    > LX3 ???) .

    Wszystko tylko nie Panasonic. Programiści Panasonica poszli wzrorem MS.
    Użytkownik jest kretynem i nawet na manualu aparat wie lepiej. W związku
    z czym na manualu w ciemnym pomieszczeniu, gdzie chce zaświecić się
    lampami ustawia czas 1/60 i przysłonę 2,8, mimo, że użytkownik chce 8.
    Ale aparat jest mądrzejszy.

    wer