-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: lubie zap*
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <56ab2a52$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
<n8fcgv$5p2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<56ab6c04$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<n8frvj$ndd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<56ab7d9f$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...com>
<56ab8f44$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<n8g8ka$l9g$1@node1.news.atman.pl> <n8jdnd$qnb$1@mx1.internetia.pl>
<n8r2uv$1e3d$1@gioia.aioe.org>
Date: Tue, 2 Feb 2016 22:18:35 +0100
Message-ID: <1n00bkwcsv15f.1uhzgx912yrru$.dlg@40tude.net>
Lines: 72
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1454447918 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22836 89.77.179.152:6609
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576284
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 02 Feb 2016 21:19:04 +0100, Irek.N. napisał(a):
>> Z "proponowanych skojarzeń" fajna opcja z prostowaniem toru jazdy
>> drzewem:
>> https://youtu.be/Dudc9DElqcE?t=1m3s
>>
>
> Czegoś nie rozumiem. "Zawodowi kierowcy najwyższego sortu"... znaczy się
> rajdowi, a momentami mam wrażenie że jadą jak uczniaki.
Wniosek z tego taki, że albo oni nie pojmują tego co dla Ciebie jest
oczywiste... albo jest odwrotnie ;)
> Jedzie taki prosto na zablokowanych kołach, nie odpuszcza, nie ucieka...
Nie wiem o której sytuacji konkretnie piszesz.
Ale jak jest ślisko to koła bardzo łatwo zablokować, a im łatwiej je
zablokować tym trudniej odblokować. Puszczenie hamulca często nie
wystarczy.
Do tego wbrew temu co piszą internety, hamowanie na zablokowanych kołach
nie jest jakieś bardzo złe.
A jeżeli oglądasz ten oblodzony fragment trasy, to pamiętaj jeszcze że
większość kierowców jechała tam na oponach typu slick, w dodatku w mocno
nieoptymalnej temperaturze.
Przeciętny kierowca (mając pewnie nawet lepsze opony na takie warunki)
radzi sobie w takich warunkach tak:
https://www.youtube.com/watch?v=JDsclaXxy6c
> ładuje w skarpę jak kretyn. Albo przy ostrym w lewo... wpada do rowu,
> bywa że popycha poprzedniego, choć wiadomo było że on będzie hamował
> (lekkie puknięcie i co... rezygnuje z jazdy?
No widzisz jak nic nie widzisz :)
Załoga 91 startowała do tego odcinka przed załogą 88.
Załoga 88 dogoniła i wyprzedziła zagłogę 91 która jak widzisz na filmie nie
dała rady po tym nawet wyhamować i doszło do zderzenia.
Czyli wygląda to na awarię hamulców po której kierowca samochodu 91 uznał
że musi się wycofać. Co ciekawe nie skorzystali z rally2 i nie wrócili do
rywalizacji kolejnego dnia, ale nie wiemy na ile miał wyposażony serwis.
> kontuzje w piłce nożnej przypominają, zawodnicy się dotknęli i udają że
> ręce/nogi/głowy połamane). A jak już stanie, to stoi parę sekund... po
> cholerę. Nie może zapalić, czy ręce mu się tak trzęsą że nie może
> kluczyka namacać?
A tylko po relacji telewizyjnej z Monte Carlo jesteś pewien że zrobiłbyś to
wszystko lepiej, czy jak Turniej Czterech Skoczni oglądasz, to też masz
wrażenie że byś lepiej skoczył niż zawodnicy chociaż pod koniec stawki? :)
> Nie rozumiem tego, ale też nigdy nie byłem w takiej sytuacji.
No właśnie :)
To może lepiej żebyś nie był, bo "patrz film z amerykańską śnieżycą".
> Wydawało
> mi się, że tego typu kierowcy potrafią odpuścić i ominąć przeszkodę,
Skoro tego nie zrobili, to widocznie nie potrafią ;)
A bardziej prawdopodobna jest wersja, że nie było to takie proste jakby Ci
się wydawało.
> No nic, ja jestem zwykłym miejskim kierowcą, któremu zdarzyło się już
> omijać przeszkody i wiele razi widzieć, jak inni miejscy kierowcy robią
> to samo aby uniknąć kolizji. W życiu nie miał bym odwagi tak zap... po
> takiej drodze, więc w zasadzie powinienem mordę w kubeł, ale... no
> właśnie, ale...
No właśnie :)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.16 22:48 Irek.N.
- 03.02.16 00:12 Tomasz Pyra
- 03.02.16 00:26 Tomasz Pyra
- 03.02.16 18:30 Irek.N.
- 04.02.16 01:14 Tomasz Pyra
- 04.02.16 07:05 Shrek
- 04.02.16 08:11 RadoslawF
- 04.02.16 10:21 Tomasz Pyra
- 04.02.16 11:12 Shrek
- 04.02.16 20:09 Tomasz Pyra
- 05.02.16 19:46 Irek.N.
- 05.02.16 23:07 Tomasz Pyra
- 06.02.16 16:56 Irek.N.
- 09.02.16 00:59 Tomasz Pyra
- 09.02.16 02:02 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=