eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodylobby oponiarskie dzialaRe: lobby oponiarskie dziala
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: lobby oponiarskie dziala
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <50128c80$1@news.home.net.pl> <juv4vb$lqt$1@inews.gazeta.pl>
    <1xot96qtdb7rf$.6fmqntgiis0g$.dlg@40tude.net>
    <50137cda$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rqd3rquejn87$.1e86appr1u28g.dlg@40tude.net>
    <5013e4cd$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <1oes8tit09miu.1d1z7l56isguy$.dlg@40tude.net>
    <b6yq90jwkgeb.hp2r4e3yqbje$.dlg@40tude.net>
    <1wfdaulw0vmhg$.1qkcp714zeval$.dlg@40tude.net>
    <s...@t...dom.local> <jv5pqc$mgt$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 31 Jul 2012 00:27:52 +0200
    Message-ID: <m...@4...net>
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.129.179
    X-Trace: 1343687272 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1211 83.25.129.179:32585
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2461643
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 30 Jul 2012 13:05:45 +0200, J.F wrote:


    >>Trochę upraszczasz.
    >>To są róznice, ale w gównianym 100-konnym samochodzie. Z każdym
    >>kolejnym
    >>koniem różnica rośnie, a w F1 dochodzi do kilkudziesięciu procent,
    >>ale
    >
    > No powiedzmy ze o takich "gownianych" samochodach mowimy.
    >
    > Jestescie pewni ze roznica jest tak niewielka ?

    Taka jest :-)

    > A jak nie starczy to poslizg jest dosc zaskakujacy.

    Poślizg na mokrym jest trochę inny w odczuciach, ale granica przyczepności
    nie jest wcale dużo bliżej niż na suchym.

    > P.S na Lianie bylo troche gorzej 1:46.7 najlepszy czas, 1:51.5
    > najlepszy "wet", 1:53.0 najlepszy "very wet".

    Ale tam już byli różni kierowcy, o mocno różnym poziomie.
    Przykład kierowców F1 jest tu o tyle lepszy, że poziom kierowców był już
    sufitowy.

    Tam w artykule na wiki jest jeszcze opisane że sprawdzili jak wpływają
    warunki atmosferyczne na czas i tak:

    Gorąco - pogarsza o 2s
    Lekko wilgotno - pogarsza o 2s
    Wilgotno - pogarsza o 2s
    Mokro/roztopiony śnieg - pogarsza o 4s
    Bardzo mokro (z kałużami) w dużym deszczu - pogarsza o 6s

    Czyli bardzo mokro obniża średnią prędkość o jakieś 6%.
    Na zakrętach pewnie nie będzie to więcej niż 10%.

    Ot i straszny deszcz :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: