-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: lobby oponiarskie dziala
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <50128c80$1@news.home.net.pl> <juv4vb$lqt$1@inews.gazeta.pl>
<1xot96qtdb7rf$.6fmqntgiis0g$.dlg@40tude.net>
<50137cda$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<1rqd3rquejn87$.1e86appr1u28g.dlg@40tude.net>
<5013e4cd$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<1oes8tit09miu.1d1z7l56isguy$.dlg@40tude.net>
<b6yq90jwkgeb.hp2r4e3yqbje$.dlg@40tude.net>
<1wfdaulw0vmhg$.1qkcp714zeval$.dlg@40tude.net>
<s...@t...dom.local> <jv5pqc$mgt$1@inews.gazeta.pl>
Date: Tue, 31 Jul 2012 00:27:52 +0200
Message-ID: <m...@4...net>
Lines: 40
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.129.179
X-Trace: 1343687272 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1211 83.25.129.179:32585
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2461643
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 30 Jul 2012 13:05:45 +0200, J.F wrote:
>>Trochę upraszczasz.
>>To są róznice, ale w gównianym 100-konnym samochodzie. Z każdym
>>kolejnym
>>koniem różnica rośnie, a w F1 dochodzi do kilkudziesięciu procent,
>>ale
>
> No powiedzmy ze o takich "gownianych" samochodach mowimy.
>
> Jestescie pewni ze roznica jest tak niewielka ?
Taka jest :-)
> A jak nie starczy to poslizg jest dosc zaskakujacy.
Poślizg na mokrym jest trochę inny w odczuciach, ale granica przyczepności
nie jest wcale dużo bliżej niż na suchym.
> P.S na Lianie bylo troche gorzej 1:46.7 najlepszy czas, 1:51.5
> najlepszy "wet", 1:53.0 najlepszy "very wet".
Ale tam już byli różni kierowcy, o mocno różnym poziomie.
Przykład kierowców F1 jest tu o tyle lepszy, że poziom kierowców był już
sufitowy.
Tam w artykule na wiki jest jeszcze opisane że sprawdzili jak wpływają
warunki atmosferyczne na czas i tak:
Gorąco - pogarsza o 2s
Lekko wilgotno - pogarsza o 2s
Wilgotno - pogarsza o 2s
Mokro/roztopiony śnieg - pogarsza o 4s
Bardzo mokro (z kałużami) w dużym deszczu - pogarsza o 6s
Czyli bardzo mokro obniża średnią prędkość o jakieś 6%.
Na zakrętach pewnie nie będzie to więcej niż 10%.
Ot i straszny deszcz :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.12 20:44 John Kołalsky
- 31.07.12 20:47 Artur Maśląg
- 31.07.12 20:54 Artur Maśląg
- 01.08.12 10:49 Sebastian Kaliszewski
- 01.08.12 10:56 Sebastian Kaliszewski
- 01.08.12 11:06 Sebastian Kaliszewski
- 01.08.12 11:35 Iguan_007
- 02.08.12 06:16 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=