  • 1. Data: 2010-03-26 16:05:14
    Temat: listwa i UPS oraz zasilacz PC
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no pytanie za 100 punktów - najwartościowsze opinie od osób które podłączały
    i mają taką konfigurację...

    czy taka listwa:
    http://allegro.pl/item938932781_acar_p7_listwa_przec
    iwprzepieciowa_1_5m_szary.html
    może być dołączona do wyjścia UPSa który ma funkcję AVR (podnosi za niskie
    lub obniża za wysokie napięcie)?
    a do tej listwy czy można dołączyć zasilacz:
    http://allegro.pl/item965692898_zasilacz_500w_tracer
    _highlander_cichy_36m_gwar_fv.html
    (chodzi o PFC)?
    chodzi o ewentualne konflikty "na łączach"...

  • 2. Data: 2010-03-26 17:17:25
    Temat: Re: listwa i UPS oraz zasilacz PC
    Od: c...@p...onet.pl

    A jak nikt nie stosował takiego zestswu to co? To w takim razie pytanie: czy
    UPS zapewni Ci dostateczną ilość mocy dla zasilacza - 600 Watów? Jeżeli tak to
    podłączaj a o jakie inne konflikty by Ci chodziło?

  • 3. Data: 2010-03-26 18:54:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > tak to
    > podłączaj a o jakie inne konflikty by Ci chodziło?

    a o takie, że jak podniesie napięcie to listwa go zewrze?
    o to, że jak generuje prostokąt to co na to PFC?

  • 4. Data: 2010-03-27 04:34:01
    Od: c...@p...onet.pl

    > a o takie, że jak podniesie napięcie to listwa go zewrze?
    > o to, że jak generuje prostokąt to co na to PFC?

    Ty masz filtr pasywny w zasilaczu, więc nie powinno się nic dziać, ktoś już to
    przerabiał - poczytaj:
    http://forum.pcarena.pl/elektronika/12375-ups-i-pfc.
    html
    Listwa nic nie zewrze - w niej nie ma nic oprócz bezpiecznika, zresztą zajrzyj
    do niej a się przekonasz, bo różne rzeczy piszą o listwach a po rozbiórce
    okazuje się że nie ma wewnątrz nic oprócz styków i wyłącznika z neonówką.
    Zresztą co szkodzi Ci wypróbować taki układ - będziesz pierwszym i napiszesz
    nam o wynikach... :)

  • 5. Data: 2010-03-27 15:29:12
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Listwa nic nie zewrze - w niej nie ma nic oprócz bezpiecznika, zresztą
    > zajrzyj
    > do niej a się przekonasz, bo różne rzeczy piszą o listwach a po rozbiórce

    a warystory (czy jak to się tam nazywa)? to jest główny problem... w moim
    upsie sprawdziłem, że przy zbyt wysokim napięciu obniża do 200V (!!!), czyli
    aż 30V...

    no a ja nie chcę upalić wszystkiego po koleii jednym podłączeniem...