  • 1. Data: 2011-06-07 16:38:08
    Temat: liga hiszpanska
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Czy lige hiszpanska (pilka nozna) mozna w Polsce ogladac tylko na Cyfrze
    Plus? Mam na mysli mecze z polskim komentatorem.

  • 2. Data: 2011-06-07 16:49:53
    Temat: Re: liga hiszpanska
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-06-07 18:38, ttt napisal (a):
    > Czy lige hiszpanska (pilka nozna) mozna w Polsce ogladac tylko na Cyfrze
    > Plus? Mam na mysli mecze z polskim komentatorem.

    Na żywo tylko w Cyfrze ew. w Multipakiecie Canal ale chyba go
    zlikwidowali. Retransmisje na kanałach Polsatu i Orange.

  • 3. Data: 2011-06-07 17:05:14
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Na żywo tylko w Cyfrze ew. w Multipakiecie Canal ale chyba go
    > zlikwidowali. Retransmisje na kanałach Polsatu i Orange.

    A Liga Mistrzow z kolei na zywo tylko w Polsacie Cyfrowym i nSport :-(.

  • 4. Data: 2011-06-07 17:17:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na żywo tylko w Cyfrze ew. w Multipakiecie Canal ale chyba go
    > zlikwidowali.

    Multipakiet to także Cyfra, tyle że wydzielona oferta.
    Skąd info o likwidacji?

  • 5. Data: 2011-06-07 17:18:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A Liga Mistrzow z kolei na zywo tylko w Polsacie Cyfrowym i nSport :-(.

    Nieprawda.
    Również w analogu,dvb-t, Cyfrze,tpsa i wszystkich kablówkach (otwarty
    Polsat).

  • 6. Data: 2011-06-07 17:18:58
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-06-07 19:05, ttt napisal (a):

    > A Liga Mistrzow z kolei na zywo tylko w Polsacie Cyfrowym i nSport :-(.

    Tak, tylko w odwrotnej kolejności. Cała Liga jest na nSport, na Polsacie
    tylko wybrane mecze.

  • 7. Data: 2011-06-07 17:20:45
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-06-07 19:17, Cavallino napisal (a):
    > Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Multipakiet to także Cyfra, tyle że wydzielona oferta.
    > Skąd info o likwidacji?

    Nie ma już stron z ofertą Multipakietu. Może spod lady sprzedają :)

  • 8. Data: 2011-06-07 17:29:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie ma już stron z ofertą Multipakietu.

    Ciekawe.
    Trzy kliki:
    http://www.cyfraplus.pl/oferta/promocje/multipakiet_
    canal_.html

  • 9. Data: 2011-06-07 17:34:17
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-06-07 19:29, Cavallino napisal (a):

    > Ciekawe.
    > Trzy kliki:
    > http://www.cyfraplus.pl/oferta/promocje/multipakiet_
    canal_.html

    Jeden klik z ulubionych. Zmienili link ot co