  • 1. Data: 2011-06-06 18:37:15
    Temat: Re: Ferguson HF 8900 HD Cyfra+
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-06 20:37, t pisze:
    > Witam
    > mam tuner: Ferguson HF 8900 HD Cyfra+
    > od 1 czerwca 2011 przestały działać kanały kodowane
    > po tym jak przestało działać próbowałem:
    > 1 reset do ustawień fabrycznych
    > 2 wgranie najnowszego softu HF8900HD_1.32.4A.zip
    > 3 reset do ustawień fabrycznych
    > 4 skan w poszukiwaniu kanałów
    >
    > nadal nic - to znaczy nie działają kanały kodowane.
    > (tuner bez żadnych modułów)
    > proszę o pomoc

    Zaplac abonament !

  • 3. Data: 2011-06-06 19:37:10
    Od: "t" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Zaplac abonament !

    - jest zaplacony ale to nie pomaga

  • 4. Data: 2011-06-07 04:55:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-06-06 20:37, t pisze:
    > Witam
    > mam tuner: Ferguson HF 8900 HD Cyfra+
    > od 1 czerwca 2011 przesta?y dzia?a? kana?y kodowane
    > po tym jak przesta?o dzia?a? pr?bowa?em:
    > 1 reset do ustawie? fabrycznych
    > 2 wgranie najnowszego softu HF8900HD_1.32.4A.zip
    > 3 reset do ustawie? fabrycznych
    > 4 skan w poszukiwaniu kana??w
    >
    > nadal nic - to znaczy nie dzia?aj? kana?y kodowane.
    > (tuner bez ?adnych modu??w)
    > prosz? o pomoc

    cofnij datę systemową przed 1.06, na razie pomaga

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2011-06-07 07:30:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > cofnij datę systemową przed 1.06, na razie pomaga

    Znaczy co, ktoś wydał soft dla Ferdków ograniczony w czasie, czy Cyfra
    jakieś innowacje w kodowaniu wprowadziła?

  • 6. Data: 2011-06-07 08:07:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > - jest zaplacony ale to nie pomaga

    Upewnij się że zeszły uprawnienia na kartę. Włóż ją do
    innego tunera i sprawdź czy tam działa.

  • 7. Data: 2011-06-07 08:23:39
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-07 09:30, Cavallino pisze:

    > Znaczy co, ktoś wydał soft dla Ferdków ograniczony w czasie, czy Cyfra
    > jakieś innowacje w kodowaniu wprowadziła?

    Znaczy soft do tych Ferdków był i jest spaprany.

  • 8. Data: 2011-06-07 08:25:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "crazy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy soft do tych Ferdków był i jest spaprany.

    To wiem, ale czy w tym przypadku poległ oryginalny soft Fergusona czy jakiś
    inny?

  • 9. Data: 2011-06-07 12:07:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Znaczy co, ktoś wydał soft dla Ferdków ograniczony w czasie, czy Cyfra
    > jakieś innowacje w kodowaniu wprowadziła?

    bardzo możliwe, że cyfra coś zmieniła.
    soft oryginalny, uprawnienia przechodzą, bo pozostałe
    dekodery działają b.z.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 10. Data: 2011-06-07 12:09:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-06-07 10:25, Cavallino pisze:

    > To wiem, ale czy w tym przypadku poległ oryginalny soft Fergusona czy
    > jakiś inny?

    ja wgrywałem tylko oryginał, bo alternatywnego nie było

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux