  • 1. Data: 2011-06-02 05:33:37
    Temat: n na karte
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    [...]
    1 czerwca 2011 roku niespodziewanie telewizja n wprowadza w ramach marki
    n nową ofertę prepaid pod nazwą n na kartę, zapewniając użytkownikom
    dostęp do kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym aż 12 w jakości
    HD oraz pierwszego w Polsce regularnego serwisu nShow3D nadawanego w
    technologii 3D. Wprowadzenie telewizji n na kartę do portfolio marki n,
    ma na celu dostarczenie klientom rozrywki na najwyższym poziomie i
    pozostawienie w Ich rękach decyzji odnośnie formy korzystania z
    oferowanych treści
    [..]

    już myślałem, że dorośli do wypuszczenia karty z modułem
    do usługi, a to nic innego jak tnk hd.
    wygląda na to iż telewizja na kartę zniknie z rynku.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 2. Data: 2011-06-02 07:36:39
    Temat: Re: n na karte
    Od: ETR <e...@e...pl>

    W dniu 11-06-02 07:33, pawell32 pisze:
> [...]

    > do usługi, a to nic innego jak tnk hd.
    > wygląda na to iż telewizja na kartę zniknie z rynku.

    a no zniknie na 100% , oferta identyczna jak z TNK . Podobno już call
    center n przejęła obsługę klientów TNK.

    ETR

    --
    www.polskieter.pl

  • 3. Data: 2011-06-02 09:08:33
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik ETR napisał:
    > a no zniknie na 100% , oferta identyczna jak z TNK . Podobno już call
    > center n przejęła obsługę klientów TNK.

    Mowa chyba o TnK HD?

  • 4. Data: 2011-06-02 12:39:30
    Od: a <...@...com>

    Oferta raczej podobna.
    Gorsze: "Pakiet Bez Opłat będzie aktywny przez 1 miesiąc od wygaśnięcia
    dostępu do pozostałych pakietów". (cytuję za Satkurier.pl)

  • 5. Data: 2011-06-02 12:47:53
    Od: ETR <e...@e...pl>

    W dniu 11-06-02 11:08, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Mowa chyba o TnK HD?

    tak TNK HD, ale zniknięcie TNK HD było do przewidzenia.

    ETR

    -----------------------
    www.polskieter.pl
    FORUM UŻYTKOWNIKÓW ETERU
    -----------------------

  • 6. Data: 2011-06-02 20:13:05
    Od: "MM" <m...@o...fiki-miki.pl>

    > Oferta raczej podobna.
    > Gorsze: "Pakiet Bez Opłat będzie aktywny przez 1 miesiąc od wygaśnięcia
    > dostępu do pozostałych pakietów". (cytuję za Satkurier.pl)

    I tu jest pies pogrzebany... W moim przypadku, kupiłem TNK HD do użytku
    na działce, gdzie na weekendy wystarcza DVB-T i pakiet darmowy,
    a na miesiąc urlopowy (raz w roku) wykupiony będzie pakiet pełen...
    --
    MM