  • 1. Data: 2011-06-02 20:58:07
    Temat: antena zewnętrzna DVB-T
    Od: ETR <e...@e...pl>

    Kończę właśnie instalację antenową w domu.
    Możecie polecić jakąś dobrą zewnętrzną antenę DVB-T.
    Przejrzałem hollex i vipsat ale dużo tego i....

    ETR

    --
    www.polskieter.pl Forum użytkowników eteru - krótkofalarstwo , CB,

  • 2. Data: 2011-06-03 02:54:37
    Temat: Re: antena zewnętrzna DVB-T
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    http://www.telewizja-cyfrowa.com/antena_dvb_t.html

    > ETR

    P.

  • 3. Data: 2011-06-03 12:16:34
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 02 Jun 2011 22:58:07 +0200, ETR <e...@e...pl> wrote:

    >Kończę właśnie instalację antenową w domu.
    >Możecie polecić jakąś dobrą zewnętrzną antenę DVB-T.
    >Przejrzałem hollex i vipsat ale dużo tego i....

    to mniej wiecej jakbys zadal pytanie: bylem w wielu salonach...Ktory
    wybrac samochod??

    - gdzie mieszkasz?
    - jakie nadajniki masz zamiar obsluzyc
    - ile chcesz zainwestowac?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-06-03 18:01:07
    Od: ETR <e...@e...pl>

    W dniu 11-06-03 14:16, a...@p...pl pisze:

    > to mniej wiecej jakbys zadal pytanie: bylem w wielu salonach...Ktory
    > wybrac samochod??
    >
    > - gdzie mieszkasz?
    > - jakie nadajniki masz zamiar obsluzyc
    > - ile chcesz zainwestowac?

    mieszkam pod Lublinem, chce odebrac Mux 3 z Raabego . odległość od
    nadajnika mux3 13km ( Krężnica Jara ) trochę daleko ale na nóż widelec
    się uda.

    ETR

    --
    www.polskieter.pl Forum użytkowników eteru - krótkofalarstwo , CB,

  • 5. Data: 2011-06-03 18:13:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ETR" <e...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > mieszkam pod Lublinem, chce odebrac Mux 3 z Raabego . odległość od
    > nadajnika mux3 13km ( Krężnica Jara ) trochę daleko ale na nóż widelec
    > się uda.

    13 km to jest daleko?
    Jak dobrze pójdzie, to taki sygnał złapiesz na drucie podpiętym do gniazda i
    wystawionym za okno.

    Czyli praktycznie każda działająca antena spełni swoją rolę.
    No chyba że to jakiś eksperymentalny nadajnik z ultra małymi mocami.

  • 6. Data: 2011-06-04 11:04:45
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    >mieszkam pod Lublinem, chce odebrac Mux 3 z Raabego . odległość od
    >nadajnika mux3 13km ( Krężnica Jara ) trochę daleko ale na nóż widelec się
    >uda.

    Nadajnik ma 0,7 kW. Nie powinno być problemów.

    Jingiel

  • 7. Data: 2011-06-04 18:04:18
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-03 20:13, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Czyli praktycznie każda działająca antena spełni swoją rolę.
    > No chyba że to jakiś eksperymentalny nadajnik z ultra małymi mocami.

    Owszem, ultra mała moc i emisja kierunkowa.

  • 8. Data: 2011-06-04 18:05:27
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-04 13:04, Jingiel pisze:

    > Nadajnik ma 0,7 kW. Nie powinno być problemów.

    Oraz emisja kierunkowa, może być problem.

    http://emi.emitel.pl/pliki/Lublin_k25.jpg

  • 9. Data: 2011-06-05 15:16:07
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sat, 4 Jun 2011, crazy wrote:

    | Oraz emisja kierunkowa, może być problem.
    | http://emi.emitel.pl/pliki/Lublin_k25.jpg

    Niezle.

    Moze byc spory problem i to gdzieniegdzie w odleglosci
    1 km.

    jp

  • 10. Data: 2011-06-06 08:18:55
    Od: z <z...@g...pl>

    crazy pisze:

    > Oraz emisja kierunkowa, może być problem.
    >
    > http://emi.emitel.pl/pliki/Lublin_k25.jpg

    Zakładając że mieszkam 2 km od tego nadajnika w dobrym kierunku na 6
    piętrze czy warto zakupić coś takiego do laptopa:
    http://allegro.pl/tylko-32mm-tuner-usb-msi-slim-hd-c
    yfrowy-dvb-t-i1589387258.html.
    Chciałbym używać tylko tej najmniejszej antenki :-)