    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: liczniki wody i ciepla
    Date: Thu, 21 Nov 2013 03:05:30 +0100

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:l6jp9i$jg3$1@node2.news.atman.pl...

    > To nie kwestia religii, a solidnej inżynierskiej pracy.

    Religię zostawmy w spokoju.

    > Gdy posiądziesz wiedzę "jak to zrobić", zrobienie filtra jest proste.

    Po prostu jestem sceptykiem, że coś tak małego (chodzi o układ) może być
    lepsze od ekranowanej puszki.
    Zauważ, nie powiedziałem, że "nie da się", to co innego, niż "średnio
    wierzę", nie napisałem też "nie wierzę".
    Przekonać mnie może konkret, czyli stwierdzenie "wodomiar XXX spełnia
    warunki K.E.", czy inne prawem przewidziane.
    Spróbuję zahaczyć spółdzielnię, zobaczę, co powiedzą.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.