  • Data: 2013-11-21 09:49:14
    Temat: Re: liczniki wody i ciepla
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:l6j824$2vq$1@node2.news.atman.pl...

    > Ja przywalę mocy w antenę, bo się zorza pojawiła i chcę sobie np. z Afryką
    > pogadać... I z racji częstotliwości, miałbym może przerwać? Bo przy takiej
    > bliskości, to nawet dozwolony [poziom harmonicznych będzie spory.

    Te urządzenia odczytowe pracują z mocą około 10mW.
    Na częstotliwości 868MHz poziom harmonicznych nie może przekraczać
    250nW i tego się trzymaj.

    > Ja nawet nie boję się nadejścia inszpektora. Bardziej bym był niepewnym...
    > ..., czy odczyt u "czytacza" będzie taki sam, jak u mnie?

    Porównasz na fakturze

    > Jeśli będzie mieć na tyle mało stawiające opór łożysko, to OK.

    U mnie jest to nakładka na wodomierz więc od wodomierza zależy
    co nakładka zliczy a wodomierz mam od jakiegoś już czasu, dopiero
    niedawno nakładkę założyli.

    > Wystarczy...

    Zapomnieliście o mikrofalówce w kuchni.
    BTW wiecie że sporo urządzeń które wcale nie są radiowymi urządzeniami,
    różne
    zasilacze, listw i "żarówki" ledowe, a nawet myszki i klawiatury nie
    przechodzą testów EM i dostają szlaban na sprzedaż?