    From: dobrov <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming,pl.comp.lang.c
    Subject: Re: licencja LGPL - wątpliwości
    Date: Tue, 25 Jan 2011 14:44:35 +0100

    W dniu 2011-01-25 13:53, Andrzej Jarzabek pisze:

    > To zależy, jak sąd zinterpretuje definicję typu:
    > '"Source code" for a work means the preferred form of the work for
    > making modifications to it.'

    Masz rację - ten preffered form to jakiś punkt zaczepienia - ale śliski :)
    Jeżeli cały kod przetłumaczę na swahili, to też mnie skażą za to że nie jest to
    preffered form prawie dla wszystkich ziemian? Jeżeli natomiast uzna się
    generalnie za preffered formę, która dla kogokolwiek poza mną jest preffered, to
    wystarczy mi dwóch (dla pewności) kolesi, którzy przysięgną przed sądem, że taki
    format jest da nich najprzyjemniejszy i pozamiatane :D