  • Data: 2011-01-27 11:21:06
    Temat: Re: lg gt540 swift - orange
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 12:13:00 +0100,
    michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying napisał(a):

    > serio, kiedy potrzeba koniecznie synchronizacji z pecetem który nie ma
    > sieci i nie może jej dać?

    Mi dosyć często. Mój główny kalendarz i książka adresowa są na pececie. Z
    nimi synchronizuje wszystkie moje urządzenia od prawie 10 lat i nie widzę
    powodu aby to zmieniać.
    Wygodniej mi się wpisuje wszystkie terminy, wygodniej mi się wpisuje
    przenosi dane spotkań które zazwyczaj otrzymuje mailem itp.
    Moge przenosić dane adresowe które wyszukuje na pececie i wiele innych
    rzeczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł