  • Data: 2011-01-27 17:28:19
    Temat: Re: lg gt540 swift - orange
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 16:02:14 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie. Co proponujesz - nie ruszac sie bez notebooka, szukac najbliszej
    > kawiarenki internetowej czy rozgladac sie gdzie tu w poblizu jest
    > jakis komputer ?

    Nie. Sugeruję nie skąpić 20zł miesięcznie za pakiet internetowy i używać
    smartfona tak by wykorzystać WSZYSTKIE jego możliwości bez rzeźbienia.

    > Poza tym smartfon ma pare innych zalet.

    Ależ ja sobie zdaję z tego sprawę. I dlatego uważam sztuczne ograniczanie
    jego możliwości za nieco bezsensowne.

    > Odbierze, nie nie wyswietli tresci z zalacznika pdf czy doc :-)

    No i?

    > Moze musisz lepszy telefon kupic :-)

    Obawiam się, że na razie nie mam takiego telefonu gdzie da się napisać
    wygodnie maile o objętości o którą mi chodziło.

    > W czym tez smartfon bardzo pomaga :-)

    Owszem, między innymi.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which