  • Data: 2011-01-27 21:10:14
    Temat: Re: lg gt540 swift - orange
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/27/2011 05:00 PM, Grzegorz Krukowski wrote:
    > On Thu, 27 Jan 2011 12:36:15 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > W pociągu, samolocie, autobusie. gdzieś na łodce, poza zasięgiem
    > Twojego WiFi. Ja rozumiem, można włączyć sieć w komórce, wykupić
    > dostęp po WiFi w pociągu, ale płacić aby zsynchronizować kontakty czy
    > kalendarz - to jednak przesada.

    Po co miałby synchronizować kontakty na dworcu? Wpiszę w jedno,
    zsynchronizują się przy najbliższej okazji...
    Dopóki będę bez sieci adres mailowy dowiązany do czyjegoś numeru
    komórkowego mi sie nie przyda :>

    Z kalendarzem jakoś też nie potrzebuję widzieć na laptopie w autobusie
    spotkania wklepanego w telefon.

    M.