  • Data: 2010-06-29 13:16:16
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-29 12:00:58 +0200, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    > Ale my tu mówimy o motocyklu, ktorym wygodnie pojedziesz z Wawy w
    > Bieszczady, tam pozwiedzasz szutry i do domu.
    > Czyli o enduro i proba (nawet podswiadoma) porownania enduro i jego
    > wlasciwiwosci jezdnych do sciga to wiesz - jak tępy nóż do lasera.

    No ale wiesz, jeśli ktoś w Bieszczady poleci raz, może dwa na sezon, a
    resztę czasu będzie się kulał po mieście bądź szybszych trasach, to
    takie wady może dostrzegać bardziej. Nie próbuję rozstrzygać kto ma
    rację, bo w takich ocenach nie ma jej nikt - wszystko zależy od wymagań
    i tolerancji na konkretne wady, u jednych większej, u drugich mniejszej.

    > No i tutaj wlasnie sie zatrzymajmy na chwilke - piszesz, ze Tytus chyba
    > porównał 10lat młodszego litra do ST a tu nagle silnik ST go poniósł?
    > Szok normalnie!

    Nie wiem, pytaj jego. Mnie tam Terenia niczym niemiłym nie zaskoczyła.
    A np. taki Tiger 900 - no ten to niepozorny jest, a jak pięknie
    zapierdala!

    > Ja mam w garazu ST, stoi obok mojego LC4 i jak jedziemy w las to sie
    > nie martwie o nia.
    > Ale jak wyjdziesz z lasu to możesz sie spakować i jechać na hel czy w
    > góry i jest luz na maxa.
    > O takie enduro pytal zalozyciel wątku.

    Na miasto i do lajtowych przejażdżek w terenie mnie teraz ciągnie
    sado-maso. Z trasami tylko trochę ból, ale w pojedynkę ujdzie.

    de Fresz