  • Data: 2010-06-29 09:13:07
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-29 11:03:49 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Bydgoski bestbike. Wyguglaj, albo moge ci zamawiac. Nie sadzilem, ze
    > moze byc jeszcze gorszy dealer ktma od nich, oni nawet pol motocykla
    > nie maja, hehe.

    Dzięks. A z tego co piszesz, to może być "de best diler of de jeer" ;-)

    > Ta jasne, pisalem do nich o jazdy testowe, echo. Jak zwykle kupie nowy
    > motocykl u jakiegos Hansa czy innego Federico, bo nawet w czechach
    > jestem obslugiwany lepiej, niz u siebie w kraju, gdzie mi kazdy laske
    > robi, ze przyjmie ode mnie 50k.

    Co prawda nie jestem klientem na nuffki, ale zawsze podejrzewałem że
    muszę też na takiego wyglądać i oni to czują, bo po tzw. jakości
    obsługi w paru salonach, to nawet marchewki bym od nich nie kupił. Ale
    zawsze myślałem że mnie spryciule po prostu mnie wyczuwają.
    A Mini-mini nie miał Ci kto sprzedać, BTW - to jak, otwieramy saloon? ;-)

    de Fresz