  • Data: 2010-06-29 09:05:36
    Temat: Re: lekki teren i szosa
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-28 19:49:23 +0200, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    > Nie miał tylko ma i w odróżnieniu od ciebie udowodniłem ci to.
    > Udowndnij mi ze jest inaczej - bo twoje zdanie jest zupelnie
    > kretynskie..

    Ty weź wyluzuj, bo Ci wrzody popękają. Tytus nieco przesadził, ale z
    drugiej strony patrząc - troszkę racji ma. A to dlatego, że porównuje
    Tereskę z lytrowym ścigiem konstrukcyjnie z 10 lat młodszym albo
    lepiej. I w takim porównaniu Teresa nie ma ani hampli, ani zawieszenia,
    zwłaszcza jak kierownik ma zacięcie do zapierdalania oraz jest ciężką
    lochą. I ma racje pisząc, że zawiasy nie kończą się na sprężynach, przy
    otrzejszej jeździe wychodzi wiotkość ramy, wahacza, widelca (choć ja
    np. z trudem dochodzę do takiego poziomu na drogach pulicznych, żeby mi
    to jakość strasznie zaczynało przeszkadzać, ale widać cienias jestem).
    Tylko z tym silnikiem nie bardzo rozumiem, ale może jechałem na jakiejś
    zepsutej ST.
    Z drugiej strony - widziałem Teresę na czołgowisku - wolno, bo wolno,
    ale dawali radę (ona i kierownik). I za to podziwiam tego drugiego, bo
    ja tam zdycham pod masą LC4, choć fakt że prędkości ciut inne.

    de Fresz