  • 31. Data: 2014-01-03 08:22:59
    Temat: Re: lekka lustrzanka canona - EOS M albo EOS 100D vs EOS 30D.
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Freitag, 3. Januar 2014 08:14:03 UTC+1 schrieb I. Tichy:

> [...]
    >
    > troche wiecej po gorach i wyzej niz na Rysys a nie tylko jezdzil na deskach, to
    moze bys

    > czul o co w tym chodzi, a tak to musisz uwierzyc na slowo.
    >

    > Po drugie - tu pol kilo, tam pol kilo i masz juz swoj dodatkowy kilogram.
    >
    > Idac twoim tokiem myslenia, ze nei warto sie w ogole troszczyc
    >
    > o wage ekwipunku na wyprawe.
    >

    > I kolejna sprawa ktora pomijasz - nie kazdy moze miec tyle paki co ty
    >
    > i nie dla kazdego pol kilo to _tylko_ pol kilo, zwlaszcza jak je przemnozysz
    >
    > przez ilosc kilometrow/krokow, jakie zrobisz i ci wyjdzie ile ton dziennie

    pol kilograma wiecej/mniej to bardzo duza roznica , jesli sie je nosi na pasku na
    szyi.

  • 32. Data: 2014-01-03 09:58:08
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 02-01-2014 10:14, Ergie pisze:
    > Jakiej argumentacji? Ty nie masz żadnych argumentów. Napisałeś bzdurę z
    > którą nie ma jak dyskutować, bo jak teoretykowi wyjaśnić że 500g != 0g?

    Ale ja nawet wiem, że 1 g != 0 g. W teorii. Bo w praktyce - jak dla mnie
    - te 500 g to jest nic. Dyskusja miałaby sens, gdyby była mowa o
    średnich statywach, gdzie różnica w wadze może dochodzić do 2500 g.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 33. Data: 2014-01-03 10:16:29
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-01-2014 08:22, XX YY pisze:
    > pol kilograma wiecej/mniej to bardzo duza roznica , jesli sie je nosi na pasku na
    szyi.

    Albo przywiązane do kolczyka w sutku. :)
    Aparatu nie nosi się po górach na szyi.
    Za bardzo się huśta, a jakieś potknięcie i można go skasować.

    (Nie, nie mam kolczyka.)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 34. Data: 2014-01-03 10:27:04
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Bo w praktyce - jak dla mnie

    > - te 500 g to jest nic.

    pytanie bylo nie czy 500 gram graja role , czy nie , tylko jaki aparat kupic zeby
    obnizyc ciezar o 500 gram bez spadku jakosci obrazu.

  • 35. Data: 2014-01-03 10:36:18
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-01-2014 10:27, XX YY pisze:
    > pytanie bylo nie czy 500 gram graja role , czy nie , tylko jaki aparat kupic zeby
    obnizyc ciezar o 500 gram bez spadku jakosci obrazu.

    Tematy mają to do siebie, że po wyczerpaniu wątku przewodniego, lubią
    zdryfować w innym kierunku.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 36. Data: 2014-01-03 10:46:35
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Freitag, 3. Januar 2014 10:36:18 UTC+1 schrieb Zakonspirowany:

    obnizyc ciezar o 500 gram bez spadku jakosci obrazu.

    > Tematy mają to do siebie, że po wyczerpaniu wątku przewodniego, lubią

> [...]

    i to sie nazywa w jezyku internetowym trollowanie - co niniejszym uprawiasz w tym
    watku.

  • 37. Data: 2014-01-03 11:08:29
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-01-2014 10:46, XX YY pisze:
    > i to sie nazywa w jezyku internetowym trollowanie - co niniejszym uprawiasz w tym
    watku.

    Nie, to się nazywa co najwyżej "off topic", jeżeli wątek zszedł na inny
    temat. A tu się cały czas rozmawia o wadze. Popatrz na temat "lekka
    lustrzanka...".
    Natomiast ten wątek poboczny dla mnie został wyczerpany konkluzją, że
    dla Hardkorowego Koksa te 500 g nie robiłyby żadnej różnicy (choć przy
    takiej budowie ciała wydolność jest zwykle niska, więc w ogóle nie ma co
    mówić o jakichś większych wspinaczkach, bo by się zasapał), a dla
    anemicznej, starszej osoby różnica ta może być kolosalna.
    Jednak przeciętna osoba, która się porywa na chodzenie po górach, ma
    zwykle wystarczająco dużo pary. I jasne, że jak sobie kupi cały
    ekwipunek (namiot, śpiwór, karimata, butla gazowa itd.) w wersji pro, to
    zaoszczędzi nie 500, a 5000 g, tylko zapłaci "trochę" więcej.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 38. Data: 2014-01-03 11:11:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale ja nawet wiem, że 1 g != 0 g. W teorii. Bo w praktyce - jak dla mnie -
    > te 500 g to jest nic.

    Więc po raz drugi piszę: to że _dla_ _Ciebie_ to nic to nie znaczy że
    _każdy_ tak ma.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 39. Data: 2014-01-03 11:28:53
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

> [...]

    >Albo przywiązane do kolczyka w sutku. :)
    >Aparatu nie nosi się po górach na szyi.
    >Za bardzo się huśta, a jakieś potknięcie i można go skasować.

    Zalezy jakich górach. Jak sie wspinam to nie dynda, jak wieczorem już zlazlem
    i maszeruje dolna partia zwyklym szlakiem lesnym, to mam na szyi.

  • 40. Data: 2014-01-03 22:12:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Zakonspirowany <x...@g...com> writes:

    > Aparatu nie nosi się po górach na szyi.

    A na czym?

    > Za bardzo się huśta, a jakieś potknięcie i można go skasować.

    Aparat to akurat drobiazg, potknięcie i można samego siebie
    (i niekoniecznie tylko siebie) skasować.
    --
    Krzysztof Hałasa