eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodylegendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 81

  • 71. Data: 2013-01-30 13:06:36
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:keannt$v4f$1@node2.news.atman.pl...
    > A to nie jest tak, że napinacz hydrauliczny naciąga pasek w odpowiedni
    > sposób dopiero jak jest normalne ciśnienie oleju w silniku?
    >

    Nie - to zupelnie niezalezna część. Tu masz przykład:
    http://www.camskill.co.uk/m8b0s2158p8862/_MITSUBISHI
    _LANCER_GSR_TURBO_(1_8_4WD_CM5A_4G93T)_-_SERVICING_P
    ARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_Hydraul
    ic_Tensioner_-_Cambelt_-_Lancer_GSR_4WD_Turbo_-_CM5A
    _-_4G93T/ZOOM10014


  • 72. Data: 2013-01-30 13:11:19
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    news:keao9k$vko$1@node2.news.atman.pl...

    > a teraz wyjasnij jaki wplyw na rozrzad ma blokada tloka w cylindrze.

    W zasadzie to masz racje- żaden.

    Rozwazałem teoretyczną mozliwość wywalenia tej wody z cylindra przez otwarte
    zawory.


  • 73. Data: 2013-01-30 13:17:30
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Rozwazałem teoretyczną mozliwość wywalenia tej wody z cylindra przez
    > otwarte zawory.

    no i co w zwiazku z tym ?


  • 74. Data: 2013-01-30 13:51:28
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    news:keb30t$b37$1@node2.news.atman.pl...
    >> Rozwazałem teoretyczną mozliwość wywalenia tej wody z cylindra przez
    >> otwarte zawory.
    >
    > no i co w zwiazku z tym ?

    W 3 przypadkach na 4 - woda wyleci bez problemu, a w jednym - coś się
    popsuje ;-)


  • 75. Data: 2013-01-30 18:53:40
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-30 13:17, h.w.d.p. pisze:
    >> Rozwazałem teoretyczną mozliwość wywalenia tej wody z cylindra przez
    >> otwarte zawory.
    > no i co w zwiazku z tym ?

    Teoretycznie nie ma to sensu faktycznie, choć pogięte korby są już
    wystarczającą krzywdą dla silnika :P

    Pozdr.


  • 76. Data: 2013-01-30 19:56:29
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 13:51:28 UTC+1 użytkownik Hants napisał:
    > "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    >
    > news:keb30t$b37$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > >> Rozwaza�em teoretyczn� mozliwo�� wywalenia tej wody z cylindra przez
    >
    > >> otwarte zawory.
    >
    > >
    >
    > > no i co w zwiazku z tym ?
    >
    >
    >
    > W 3 przypadkach na 4 - woda wyleci bez problemu, a w jednym - coďż˝ siďż˝
    >
    > popsuje ;-)

    To chyba że specjalnie nalejesz wody do cylindra, oczywiście do takiego co będzie w
    określonym cyklu pracy. Jak sam zaciągnie to 100/100 że nie wypłynie przez żaden
    zawór.


  • 77. Data: 2013-01-30 20:14:32
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > To chyba że specjalnie nalejesz wody do cylindra, oczywiście do takiego co będzie w
    określonym cyklu pracy. Jak sam zaciągnie to 100/100 że nie wypłynie przez żaden
    zawór.
    >

    byla mowa o przeciekajacej uszczelce pod glowica i wtedy woda moze sie
    wlac do kazdego cylindra w zaleznosci gdzie jest przeciek. ale to w
    ogole przypadek calkowicie z dupy i nie na temat.


  • 78. Data: 2013-01-31 07:24:49
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    yabba wrote:
    > Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości
    > news:ke8622$hdf$1@node2.news.atman.pl...
    >>
    >> Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    >> wiadomości news:ke844t$tam$1@node1.news.atman.pl...
    >>> Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >>> news:ke6iee$c8h$1@node1.news.atman.pl...
    >>>> W dniu 2013-01-28 18:28, yabba pisze:
    >>>>> Znajomy, który zna się na samochodach, miał pecha i zerwał łańcuch
    >>>>> rozrządu
    >>>>> w Mercedesie beczce przy odpalaniu na zaciąg. :(
    >>>> Może po prostu zapomniał go zmienić po pierwszym mln km :->
    >>>>
    >>>
    >>> :)
    >>>
    >>> Ttłumaczył chyba, że holownik tak go szarpnął, że za szybko puścił
    >>> sprzęgło
    >>> i łańcuch się zerwał.
    >>>
    >>>
    >>
    >>
    >> aaaa
    >> czyli zerwal sie lancuch na ktorym byl holowany;)
    >>
    >
    >
    > Tak, tak. :)
    > Z tego powodu musiał zdejmować głowicę, wymieniać tłoki, zawory itp.

    jak sie łańcu zerwał to rozwalił maskę i silnik...

    a szyby nie trzeba było wymienić :)


  • 79. Data: 2013-01-31 09:01:23
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-30 10:51, AZ pisze:
    > Trzeba bylo zgasic i strzelic ze sprzegla :-)

    Zrobiłem to dziś - około 70km/h, 3-ka, zgaszenie, puszczenie sprzęgła.
    Wynik: wzrost od 0 do 3 k rpm w zdecydowanie mniej niż 1s.
    Jakby jakiś niedowiarek koniecznie się upierał, to i film mogę zrobić.

    BTW Muszę dokładnie obejrzeć to moje sprzęgło - może kłowe ;)

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 80. Data: 2013-01-31 09:17:53
    Temat: Re: legendy o uruchamianiu auta na pych / zaciąg:-)
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-29 02:09, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jeśli masz klasyczne sprzęgło, to masz w nim coś takiego, co nazywa
    > się tłumikiem drgań wzdłużnych (te sprężynki w tarczy).

    Skrętnych

    > On złagodzi impet uderzenia.

    Zwłaszcza, że jego zakres pracy to jakieś 1/10 obrotu ;)
    A w czasie rozpędzania silnik wykona obrotów kilkanaście/dziesiąt.
    Czyli to sprzęgło może zmniejszyć przyspieszenie o... góra 1% (bardzo optymistycznie
    patrząc)

    > a sprzęgło przenosi skończony moment obrotowy bez poslizgu.

    I to jest ogranicznik, a drugi to przyczepność opon (w zależności od przełożenia
    zadziała jeden z nich).

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: