  • 1. Data: 2013-01-27 16:01:28
    Temat: porada lakiernika potrzebna
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    Pomagałem koledze malować pewien element. Lakierem bezbarwnym,
    samochodowym. nie wiem jaka firma, bo puszka poszła na złom. Niestety
    doznałem jakiegoś zaniku myślenia i stwierdziłem że wystarczy "trochę"
    utwardzacza zamiast 50%. Lakier położony super ładnie, ale nie wysycha.
    tzn można go musnąć palcem - jest dobrze, ale jak przycisnąć z całej
    siły to zostanie odbity ślad lini papilarnych. paznokciem można zdrapać
    bez problemu.
    Jak to uratować bez zdrapania całości? Zostawić do lata? Podgrzanie
    palnikiem (miejscowo, na niewidocznym fragmencie - tak dla testów) nie
    pomogło. Myślę czy nie zmieszać utwardzacza i nitro i taką substancją
    nie "pomalować" jeszcze raz?

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-01-27 16:25:16
    Temat: Re: porada lakiernika potrzebna
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-27 16:01, ToMasz pisze:
> [...]
    > palnikiem (miejscowo, na niewidocznym fragmencie - tak dla testów) nie
    > pomogło. Myślę czy nie zmieszać utwardzacza i nitro i taką substancją

    jedyna opcja to polozyc na niego podklad epoxydowy a tak naprawde zeby
    miec 100% pewnosci to musisz to zmyc . ten lakier zejdzie
    rozpuszczalnikiem nitro. a na drugi raz myslec i robic zgodnie z
    instrukcja i technologia.