    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Date: 09 May 2013 09:23:46 GMT

    Pan Stachu Chebel napisał:

    > Jak nie wiesz o co, to wiadomo o co. Do mnie też niedawno dzwoniła
    > panienka, i nawija o darmowym badaniu całego organizmu metodą jakiejś
    > pierdokinezy czy coś w tym stylu.. Na moje pytanie jakiej specjalności
    > lekarze tam będą, odpowiedziała: "Nie Panie Cheblu, to nie będą
    > lekarze, to będą specjaliści".

    Do mnie też ostatnio jacyś tacy dzwonili, tyle że mnie się chłop trafił,
    nie panienka. Chciał mi przebadać organizm specjalistyczną aparaturą,
    co to może stwierdzić, czego mi potrzeba. Pytam co to za aparatura, bom
    ciekaw najnowszych trendów w diagnostyce medycznej. On mi na to, że
    "rodem z XXI wieku". -- No dobra, ten wiek ma juz 13 lat, w tym czasie
    sprzęt mógł zdążyć się zestarzeć i stracić legalizację. A tak konkretnie,
    to kto produkje te urządzenia? -- Konkretnie, to Japończycy. -- Fajnie,
    Japończycy, to solidny naród, ale może by tak nazwę firmy. -- A to ja
    zaraz spróbuję się dowiedzieć. I próbował tak z minutę lub dwie, po czym
    ogłosił jakąś nazwę. -- To ja dziękuję, dowiem się wszystkiego o tej
    firmie, a gdyby pan drugi raz zadzwonił, to już będe wiedział co o tym
    sądzić. No i wpisałem w google tę nazwę. Zaraz na pierwszym miejscu
    wyskoczyła japońska firma, co robi wagi łazienkowe. Takie, co jak się
    na nie stanie, to oprócz wagi wyświetlają mnóstwo innych cyferek.

    --
    Jarek