  • Data: 2016-06-06 19:33:28
    Temat: Re: latarka mi dymi
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakieś podstawy elektroniki posiadam
    Jaki tam jest akumulator? PRoponuje abyś kupił sobie power bank i
    podłączył do niego stare 18650, albo ten akumulator który jest w
    latarce. PRzez przełącznik ( i rezystor) podłącz na stałe powerbank do
    diodek, albo kup, wymontuj jakąś lepszą diode z układem zasilania z 5V
    (albo z 3.7, ale w trakcie swiecenia będzie przygasać)

    Reasumując. za 10-20zł zamienisz wadliwe bebechy na coś co będzie
    ładowane z usb i jakoś tam świeciło.

    ToMasz