  • 21. Data: 2014-08-17 23:10:24
    Temat: Re: laptop jako jednostka centralna?
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=E6TPEtYsbD0

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 22. Data: 2014-08-18 21:33:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-17 18:53, Poldek pisze:

    > W tej sytuacji pomyślałbym o komputerze stacjonarnym typu mini ITX.
    > Czyli komputer stacjonarny w bardzo małej obudowie, cichy i
    > energooszczędny.

    warto sie przyjrzeć tej nowej platformie AMD SoC pt. AM1? Kompletnego
    kompa (plyta+procek+pamiec4gb+dysk1gb+obudowa+zasilacz) da sie złozyc za
    900 zł i prądu ma ssac na poziomie laptopa. Tylko czy to cos chociaz
    film w full hd pokaze z YT?

    --
    @foe_pl