  • 11. Data: 2014-08-16 07:31:45
    Temat: Re: laptop jako jednostka centralna?
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-08-15 18:09, miab pisze:

    > Mój(laptop) też zajmuje miejsce książki, którą podkładałem pod monitor,
    > czyli w zasadzie klasyczna PC-et:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/IBM_PC#mediaviewer/Plik
    :IBM_PC_5150.jpg
    > nie grzeje się zamknięty, włącza się bez otwierania i to dość szybko(bo
    > z uśpienia).
    > I jakoś go nie słyszę.

    To pochwal się co to za model, bo moja tecra s11 zachowuje się zupełnie
    inaczej (głośna, długo się uruchamia, ma sprawny ekran).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2014-08-16 10:23:25
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 15/08/2014 09:43, the_foe wrote:
    > Stoje przed wyzwaniem upgrade sprzetu, bo mój obecny skonczył własnie 9
    > lat gdzie tylko dysk wymieniłem.
    > Chciałem dokupic nowe bebechy, ale człowiek sie starzeje i hałas
    > wentylatorów troche zaczyna doskwierać ;)

    Skad sie biora tacy ludzie? Uczyli w szkole fizyki? No wiec - jak taki
    malutki laptopik z takim malutkim wypierdkiem zmiast wiatraka mialby
    cicho odprowadzac cieplo poprzez ten malutki radiatorek zaprojektowany
    aby sie zapchal kurzem zaraz po gwarancji? NO JAK?!

    --
    Pozdr

  • 13. Data: 2014-08-16 11:17:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Aug 2014 09:23:25 +0100, G Nowak napisał(a):

    > No wiec - jak taki
    > malutki laptopik z takim malutkim wypierdkiem zmiast wiatraka mialby
    > cicho odprowadzac cieplo poprzez ten malutki radiatorek zaprojektowany

    bo on odprowadza 10 W ciepła a nie 100. a że gwiżdże to inna sprawa.
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2014-08-16 11:45:28
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 16/08/2014 10:17, Jacek Maciejewski wrote:

    > bo on odprowadza 10 W ciepła a nie 100. a że gwiżdże to inna sprawa.

    No tak, ale nikt nie kaze Ci wkladac do kompa Xeona E5xxx oraz pamieci
    FBDIMM. Pod postawke Intel Socket 1150 dostepne sa CPU o TDP od 13W do 84W.

    --
    Pozdr

  • 15. Data: 2014-08-17 18:53:31
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    the_foe wrote:
> [...]
    > centralna PC. Osobna klawiatura i zewnetrzny monitor.
    > Monitor mam z DVI, rozumiem ze HDMI->DVI to zaden problem?
    > Gorzej z rozdzielczością bo monitor ma 1280x1024 (zalezy mi na takim
    > formacie- jest dla mnie optymalny). I tu najwazniejsze pytanie, czy
    > jakies zintegorawne grafy potrafią klonować ekran z różnymi
    > rozdzielczosciami? Albo przynajmniej które umozliwiają ustanowienie
    > zewnetrzny monitor jako głowny z jego natywną rozdzielczością?
    > Co do zewnetrznej klawiatury: wystarczy po prostu kupić jakąkolwiek na
    > usb i musi działać, czy producenci ustawiają tu jakieś przeszkody?

    W tej sytuacji pomyślałbym o komputerze stacjonarnym typu mini ITX.
    Czyli komputer stacjonarny w bardzo małej obudowie, cichy i energooszczędny.

  • 16. Data: 2014-08-17 21:02:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Poldek pisze tak:

    > W tej sytuacji pomyślałbym o komputerze stacjonarnym typu mini
    > ITX. Czyli komputer stacjonarny w bardzo małej obudowie, cichy i
    > energooszczędny.

    Myślę o takim. Jaka obudowa bez napędów i dysków oprócz na jeden ssd?
    Najlepiej w kształcie grubej książki niż przysadzistego sześcianu.

    --
    Piotr

  • 17. Data: 2014-08-17 21:09:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-08-17 21:02, PiteR pisze:

    > Myślę o takim. Jaka obudowa bez napędów i dysków oprócz na jeden ssd?
    > Najlepiej w kształcie grubej książki niż przysadzistego sześcianu.

    A są takie?
    Bo właśnie zrezygnowałem z ITX i kupiłem MiniATX.
    Bez sensu dla mnie było trzymać na biurku wielgachnego grata (bo niskie
    ale szerokie i głębokie) wolę niską obudowę na podłodze i wolne biurko.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2014-08-17 21:16:25
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 17/08/2014 20:02, PiteR wrote:

    > Myślę o takim. Jaka obudowa bez napędów i dysków oprócz na jeden ssd?
    > Najlepiej w kształcie grubej książki niż przysadzistego sześcianu.

    Szkoda czasu i pieniędzy na składanie samemu. Poszukaj jakiegoś
    "polizanego" sprzętu, polecam Acer Veriton - model wybierz w zależności
    od potrzeb.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 19. Data: 2014-08-17 21:24:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Irokez pisze tak:

> [...]
    > Bez sensu dla mnie było trzymać na biurku wielgachnego grata (bo
    > niskie ale szerokie i głębokie) wolę niską obudowę na podłodze i

    Nie wiem nie znam się :)

    Wszystko co potrzebuję to jak najmniejszy pc z xp do noszenia w
    plecaku, który uciągnie filmiki full hd, wyjście HDMI.

    W kerfurze dziewuchy od sprzedaży ratalnej mają taki fajny kompik.
    Chyba im buchnę ze stołu dla obudowy ;)

    --
    Piotr

  • 20. Data: 2014-08-17 22:45:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-17 21:09, Irokez pisze:

> [...]
    > Bez sensu dla mnie było trzymać na biurku wielgachnego grata (bo niskie
    > ale szerokie i głębokie) wolę niską obudowę na podłodze i wolne biurko.

    Co to za biurko, że nie ma pod nim jeszcze jednej półki na komputer i
    drukarkę.
    Jesteś mężczyzną, to żadnym problemem byłoby dla Ciebie dorobienie i
    przykręcenia takiej półki. A blat wysuwany na klawiaturę masz?
    Mnie moje biurko robili (dawno temu) stolarze na wzór biurka w pracy,
    tylko poprosilam o mniejsze wymiary.

    --
    animka