  • 11. Data: 2014-04-29 18:32:12
    Temat: Re: laptop dell
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > DDR2

    Taka zielona albo niebieska -
    - sam mam jedna zielona i jedna niebieska i dziala.

  • 12. Data: 2014-04-29 18:34:27
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > nic mi to nie mówi, może Ktoś powyjaśnia?

    Sprawdz "pamieciowe" ograniczenia chipsetu.

  • 13. Data: 2014-04-29 20:06:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-29 18:32, jakson pisze:

    > Taka zielona albo niebieska -
    > - sam mam jedna zielona i jedna niebieska i dziala.

    A ja mam czerwoną i zieloną i też działa.

  • 14. Data: 2014-04-29 20:41:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Apr 2014 17:08:54 +0200, mr misio napisał(a):

    > Win 7 bedzie mulil, win 8/1 bedzie smigac zdecydowanie razniej.

    A coś na potwierdzenie? Bo jak na PClabie testowali wydajność w grach między
    Windows 7 i 8, to różnice były AFAIR w granicach błędu pomiarowego, poza
    chyba Cywilizacją.

    [ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the ]
    [ least amount of effort. ("House M.D. 1e01 Pilot") ]

  • 15. Data: 2014-04-29 21:03:40
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > A coś na potwierdzenie? Bo jak na PClabie testowali wydajność w grach między
    > Windows 7 i 8, to różnice były AFAIR w granicach błędu pomiarowego, poza
    > chyba Cywilizacją.

    No bo gry sa wymagajace, i roznice w dzialaniu samego osu sa pomijalne.

    A cos na potwierdzenie - mialem stary PC na 7 teraz mam na 8 i
    subiektywnie jest roznica.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 16. Data: 2014-04-29 22:58:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > A coś na potwierdzenie? Bo jak na PClabie testowali wydajność w grach między
    > Windows 7 i 8, to różnice były AFAIR w granicach błędu pomiarowego, poza
    > chyba Cywilizacją.

    Bo w grach zapotrzebowanie na pamiec jest kilkukrotnie wyższe niż to co
    potrzebuje sam system.

  • 17. Data: 2014-04-30 21:19:04
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-04-29 20:06, Irokez pisze:

    > A ja mam czerwoną i zieloną i też działa.

    ja mam dwie czerwone i też działa, tyle, że musiałem w zarządzaniu
    kolorami poustawiać sobie.

  • 18. Data: 2014-05-12 23:54:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 Apr 2014 20:58:03 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Bo w grach zapotrzebowanie na pamiec jest kilkukrotnie wyższe niż to co
    > potrzebuje sam system.

    No to teraz pomyśl. Skoro gry mają wysokie zapotrzebowanie na pamięć (a
    mają) i na dwóch różnych systemach różnice w wydajności są na granicy błędu
    pomiarowego, to nie przez przypadek dlatego, że różnice w samym
    gospodarowaniu pamięcią wcale tak duże między oboma tymi systemami nie są?

    [ ,,Nawet dzikie zwierze może stać się naszym przyjacielem. Wystarczy tylko ]
    [ trochę soli i pieprzu." (Anthony Bourdain) ]

  • 19. Data: 2014-05-13 00:24:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > pomiarowego, to nie przez przypadek dlatego, że różnice w samym
    > gospodarowaniu pamięcią wcale tak duże między oboma tymi systemami nie są?

    Test PClabu był robiony na jakich pecetach? Ile ramu miały? Pewnie więcej
    niż 2G.

  • 20. Data: 2014-05-13 09:31:18
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    mr misio nabazgrał(a):

    > Win 7 bedzie mulil, win 8/1 bedzie smigac zdecydowanie razniej.

    Na razie krótkie testy ale na moim starym laptopie i5/nv330/4gb ram W7
    chodzi zdecydowanie szybciej niż postawiony na szybko W8.1 na dysku znalazły
    się bady i to może mieć znaczenie choć nie jestem do końca przekonany bo sam
    system muli a głównie powłoka graficzna (wyłączone kafelki, powrót wizualny
    do W7)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl