  • 1. Data: 2014-04-29 15:38:50
    Temat: ciąg dalszy cudów...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no dziś jak włożyłem płytkę do napędu dvd to podczas jej rozpoznawania
    słychać było parkowanie dysku... a zaczęło się od popsucia płytki przy
    nagrywaniu... co do cholery?

  • 2. Data: 2014-04-29 15:43:55
    Temat: Re: ciąg dalszy cudów...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-29 15:38, tusk, donald tusk pisze:
    > no dziś jak włożyłem płytkę do napędu dvd to podczas jej rozpoznawania
    > słychać było parkowanie dysku... a zaczęło się od popsucia płytki przy
    > nagrywaniu... co do cholery?

    Ustawiłeś jakiś automat który z zasłyszanych tu terminów
    skleca ni z gruchy ni z pietruchy kolejne tematy? :-)
    Jakieś badanie socjologiczne czy po prostu troll?

  • 3. Data: 2014-04-29 16:02:23
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-29 15:43, z pisze:

    > Ustawiłeś jakiś automat który z zasłyszanych tu terminów
    > skleca ni z gruchy ni z pietruchy kolejne tematy? :-)
    > Jakieś badanie socjologiczne czy po prostu troll?

    może i trol ale nie europejczyk...

  • 4. Data: 2014-04-29 16:04:09
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    to nawiązanie do kolejnych problemów które się u mnie mnożą...
    zaczęło się od tego, że wszystkie 5 nowych nagrywarek dvd od samej
    nowości psuły mi płytki... a to jest ciąg dalszy...

    zastanawiam się nad tą degradacją, czy istnieją logiczne wyjaśnienia
    takich problemów? bo może przyjebał się do mnie tusk z gronkiewicz?

  • 5. Data: 2014-04-29 16:11:05
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    >to nawiązanie do kolejnych problemów które się u mnie mnożą...

    Problem niewątpliwie znajduje się między krzesłem a klawiaturą :P

  • 6. Data: 2014-04-29 16:17:42
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 29 Apr 2014 15:38:50 +0200, tusk, donald tusk napisał(a):

    > no dziś jak włożyłem płytkę do napędu dvd to podczas jej rozpoznawania
    > słychać było parkowanie dysku... a zaczęło się od popsucia płytki przy
    > nagrywaniu... co do cholery?

    Pewnie w nocy ściągneła się aktualizacja KB777777UniaEropejska.
    Tak przeczuwam...

  • 7. Data: 2014-04-30 10:12:10
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> wrote:

    > to nawiązanie do kolejnych problemów które się u mnie mnożą...
    > zaczęło się od tego, że wszystkie 5 nowych nagrywarek dvd od samej
    > nowości psuły mi płytki... a to jest ciąg dalszy...

    Masz nawiedzony komputer.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2014-04-30 10:32:15
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Masz nawiedzony komputer.

    jest jakas grupa .....paranauki? :>

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-04-30 11:14:59
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> wrote:

    > to nawiązanie do kolejnych problemów które się u mnie mnożą...
    > zaczęło się od tego, że wszystkie 5 nowych nagrywarek dvd od samej
    > nowości psuły mi płytki... a to jest ciąg dalszy...

    >Masz nawiedzony komputer.

    Pewnie kupił kompa za dotacje unijną ;)

  • 10. Data: 2014-04-30 11:47:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > no dziś jak włożyłem płytkę do napędu dvd to podczas jej rozpoznawania
    > słychać było parkowanie dysku... a zaczęło się od popsucia płytki przy

    Po co ma dysk pracować jak używasz dvd?
    albo to albo to..