  • 1. Data: 2014-04-29 12:24:48
    Temat: laptop dell
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    w moim laptopie dell pod klapką na spodzie jest tylko jeden bank na
    pamięć... pisze na nim DIMM B (DDR2)... pytanie jaką pamięć mogę do
    niego włożyć?

  • 2. Data: 2014-04-29 13:14:43
    Temat: Re: laptop dell
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    tusk, donald tusk pisze:

    > w moim laptopie dell pod klapką na spodzie jest tylko jeden bank na
    > pamięć... pisze na nim DIMM B (DDR2)... pytanie jaką pamięć mogę do
    > niego włożyć?

    Musisz odnaleźć na nalepce na spodniej pokrywie laptopa informację jaki
    to model i sprawdzić za pomocą wyszukiwarki google jakie pamięci wspiera
    ten model. Możesz też wyszukać dane laptopa na stronie producenta.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-04-29 13:37:50
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-04-29 12:24, tusk, donald tusk pisze:
    > w moim laptopie dell pod klapką na spodzie jest tylko jeden bank na
    > pamięć... pisze na nim DIMM B (DDR2)... pytanie jaką pamięć mogę do
    > niego włożyć?

    DDR2

  • 4. Data: 2014-04-29 14:03:31
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    bardziej chodziło mi o to, co siedzi w banku 1... żeby wiedzieć jaką
    pamięć można włożyć do banku 2... można to jakoś sprawdzić?

    czy może być w banku 1 1GB a w banku 2 2GB?

  • 5. Data: 2014-04-29 14:08:22
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ok, w manualu pisze:

    Złącze modułu pamięci dwa gniazda SODIMM dostępne dla użytkownika
    Pojemność modułu pamięci 512 MB, 1 GB i 2 GB
    Typ pamięci 533/667-MHz DDRII SDRAM
    (zgodność z układami jednokanałowymi
    i dwukanałowymi)
    Minimalna pojemność pamięci 512 MB
    Maksymalna pojemność pamięci 4 GB

    nic mi to nie mówi, może Ktoś powyjaśnia?

  • 6. Data: 2014-04-29 14:13:43
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    tusk, donald tusk pisze:
    > bardziej chodziło mi o to, co siedzi w banku 1... żeby wiedzieć jaką
    > pamięć można włożyć do banku 2... można to jakoś sprawdzić?
    >
    > czy może być w banku 1 1GB a w banku 2 2GB?

    W takiej sytuacji najlepiej skorzystaj z programu cpu-z:

    http://www.cpuid.com/downloads/cpu-z/1.69-en.zip

    NA zakładce memory znajdziesz informacje o pamięci (typ, częstotliwość, CL)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-04-29 15:35:17
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dzięki,
    wiem,że było 100x ale może możecie mi napisać,

    jak będzie chodził Win 7 i Win 8/8.1 na 2GB ramu?

  • 8. Data: 2014-04-29 15:35:50
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > jak będzie chodził Win 7 i Win 8/8.1 na 2GB ramu?

    chodzi mi o mielenie dysku, jak sprawa wygląda przy 2GB ramu?

  • 9. Data: 2014-04-29 17:08:54
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > dzięki,
    > wiem,że było 100x ale może możecie mi napisać,
    >
    > jak będzie chodził Win 7 i Win 8/8.1 na 2GB ramu?

    Win 7 bedzie mulil, win 8/1 bedzie smigac zdecydowanie razniej.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 10. Data: 2014-04-29 17:28:44
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dz