  • Data: 2009-01-21 23:05:46
    Temat: Re: lampowe stereo
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Jarosław,

    > 9000 PLN? Polskich Nowych Złotych? Eee... czyba nie.

    Oczywiście, że nie - późno jest, przepalcowałem się.

    [...]

    > Nie pseudoprofesjonalny, tylko typowo domowy. Alumieniowe szpule nie
    > były niczym nadzwyczajnym, na nich sprzedawano taśmy (oczywiście nie
    > u nas i nie produkcji ORWO).

    Szkoda tylko, że "zapomniano" te szpule i taśmy do Polski
    sprowadzać... A system ten bodaj z Revoxa zgapiono.

    > Prędkość 7,5"/s też nie była w takim sprzęcie niczym niezwykłym.

    Niezwykły był brak 15"/s. 7.5"/s to wcześniej miały
    ZK240/245/246/M24xx.

    > Magnetofon studyjny i krążki bezszpulowe to zupełnie co innego.

    A co szkodziło zapewnić zgodność ze studyjnym sprzętem? Nawet
    reporterska, szpulowa Nagra z maleńkimi, 13 cm szpulkami miała 15"/s.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl