  • Data: 2009-01-21 23:42:57
    Temat: Re: lampowe stereo
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Jarosław,

    Thursday, January 22, 2009, 12:33:41 AM, you wrote:

    > No fakt, ja miałem do czynienia z produkcja lat siedemdziesiątych,
    > to mnie zmyliło.

    Odnoszę wrażenie, żeś ciut starszy ode mnie i pamięć już nie ta ;)
    Przez Ciebie muszę sobie odświeżać dane i fakty. Na przykład to, że
    ostatnim lampowym stereofonicznym był DSTL-202 z 1973 roku a pierwszym
    tranzystorowym Meluzyna z 1972 roku.

    > A chociaż był zrealizowany przez Philipsa, czy to tylko projekt,
    > a myśmy za króliki doświadczalne robili?

    Zdecydowanie projekt - to przecież nie miało najmniejszego sensu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl