  • Data: 2018-01-08 12:46:03
    Temat: Re: lampka świeci - problem z poduchą
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-07 o 21:30, Pszemol pisze:

    > Dziś mamy wprawdzie ocieplenie, tylko -5C, ale wciąż mi się nie chce
    > grzebać przy tym.
    > Zajmę się tym jak będzie cieplej - i jak się znów zapali :-)

    No jasne - skoro nie świeci to nie ma po co przy tym grzebać.

    > Tak myślę, że pomogłaby. Ale nowy akumulator do tego Passata kosztowałby
    > $110, biorąc pod uwagę że kupiłem całe auto za $500 to inwestycja rzędu 20%
    > :-))) Nie, no oczywiście nie ma co tak liczyć... jak się problemy będą
    > ponawiać to kupię nowy.

    Należy tak liczyć, kalkulować aby mieć faktyczne korzyści z taniego
    zakupu. Jednak w kwestii akumulatora nic się nie da wykombinować aby
    było taniej. Czasy różnych "battervitów" itp. już minęły. Zresztą i tak
    te zabiegi wokół baterii to była czysta kosmetyka trupa, i w sumie
    czysta strata czasu i kasy.